Amibrokerowskie alerty na E'mail ....

Data: 2009-12-07 01:11:30
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
Próbowałem coś kombinować z alertami na mail'a w Ami mając na uwadze
wsakzówki z:

http://www.amibroker.com/guide_pl/h_alerts.html

jest tam napisane:
AlertIF( Buy, "EMAIL", "A sample alert on "+FullName(), 1 );

Próbowałem tak:
AlertIf( Buy, "EMAIL", "ppp@xxxx.pl" + FullName(), 1 );

nie działa....

Próbowałem również tak:
AlertIf( Buy, "EMAIL", "A sample alert on" + FullName(ppp@xxxx.pl),
1 );

nie działa ......

Próbowałem również i tak:
AlertIf( Buy, "ppp@xxxx.pl", "A sample alert on" + FullName(FW20Z09),
1 );

i tak też nie działa.

Czy udało sprzyciarz, któremu udało się ujarzmić alerty na e'mail w
Ami ?

P.S. Oczywiście chciałem to powiązać z wcześniej wyrysowanymi na
wykresie:

Buy = Cross (Close, Study ("UP"));
Sell = Cross (Study ("DN"), Close );

Endriu

Data: 2009-12-07 01:21:28
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
Nadmieniam iż wcześniej udało mi się odpalić amibrokerowskie alerty
odpalające aplikację:

Np. dla Mniej więcej wygląda to np. tak:

AlertIf( Buy, "EXEC C:\\xxxxx\\xxxxx\\.xxxxx.exe","",0,1);
AlertIf( Sell, "EXEC C:\\xxxxx\\xxxxxx\\xxxxx.exe","",,0,1);

Jeżeli alerty na aplikację udało się odpalić, to pewnie i alerty na
maila można zmusić do działania .....

Endriu

Data: 2009-12-07 11:00:45
Autor: Dieter
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
AlertIf(Ref(Buy,-1), "EMAIL", "Buy Position Entry - Trade Price at " + Prec(Ref(Close,-1),4),1,15,0);

Data: 2009-12-07 04:00:22
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
AlertIf(Ref(Buy,-1), "EMAIL", "Buy Position Entry - Trade Price at " + Prec(Ref(Close,-1),4),1,15,0);

Coś tam zadziałało, ale nie tak jak bym sobie życzył....
Pasowałoby mi sie jeszcze dowiedzieć jeszcze dwie rzeczy:

-- -- -- -- --

(strona)
http://www.amibroker.com/guide_pl/h_studies.html

buy = cross (close, study ("UP"));
sell = cross (study ("DN"), Close );

Gdy wyrysuję sobie jakąś linie i oznaczę ją tak jak w turtorialu,
dopiszę odpowiedni kodzik, przy przekroczeniu nie ma żadnego alertu?.

-- -- -

Gdy alarm np. Mail-owy juz sie pojawi Ami wywala go z 5 -10 razy pod
rząd (odświeza go co 5, czy tam 15 sekund). Jak zrobić aby wyświetlił
się tylko raz ?.

Endriu

Data: 2009-12-07 05:13:59
Autor: Endriu
[...]

Pierwsza część zadania rozwiązana, alert zadziałał:

http://tiny.pl/hxnww

Buy = Cross (Close, Study ("UP",1027));
Sell = Cross (Study ("DN",1027), Close );

teraz tylko jeszcze druga część.......

P.S. I jak będzie wyglądało to co podałeś dla Sell position ?

Endriu

Data: 2009-12-07 19:50:18
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....

teraz tylko jeszcze druga część.......

Napisałby który meila do Janeczki, bo pewnie ten problem już dawno został rozwiązany .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-07 21:14:21
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
teraz tylko jeszcze druga część.......

Napisałby który meila do Janeczki, bo pewnie ten problem już dawno został rozwiązany .....

Panowie - tęgie głowy - a może  coś z tej strony ?.

http://www.tradercandy.com/blog/?p=1

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-07 13:42:32
Autor: RySZARd
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....

Gdy alarm np. Mail-owy juz sie pojawi Ami wywala go z 5 -10 razy pod
rząd (odświeza go co 5, czy tam 15 sekund). Jak zrobić aby wyświetlił
się tylko raz ?.

!!!
Dieter
właśnie jak ustawić, żeby alert obojętnie czy emailowy czy dźwiękowy pojawiał się raz i koniec, a nie całą następną świezkę?

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4666 (20091207) __________

Data: 2009-12-07 11:28:35
Autor: RySZARd

Użytkownik "Endriu" <andrewgolotnik@gmail.com> napisał w wiadomości news:2436fd2d-f50b-4bd8-b175-cad0f94e6439p23g2000vbl.googlegroups.com...
[...]

AlertIf( Buy, "email", "kupuj", 1 );

AlertIf( Sell, "email", "sprzedaj", 2 );

a tak działa

emaila musisz wpsać  /preferences/alerts

pozdrawiam

RySZARd

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4665 (20091206) __________

Data: 2009-12-10 09:44:45
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
emaila musisz wpsać  /preferences/alerts

A właśnie odnośnie "preferences/alerts" - czy posiadasz w swoim Ami takie okienko:
http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif

co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

Piszą na tej stronie:
http://www.inditraders.com/amibroker/2060-amibroker-plugin-send-ssl-smtp-email.html

że żeby móc wysyłać sms z serwera w którym logowanie odbywa się przez ssl (większość serwerów typu interia, onet, o2)
trzeba mieć wersją Ami 5.21 tylko że sprawdzałem:

http://www.amibroker.com/download.html

i najnowszą jaką mają na rynku to 5.20 ....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-10 09:53:08
Autor: RySZARd
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
okienko:
http://www.amibroker.com/gifs/gmailalert.gif

co by mozna wysyłac maile za pomoca SSL ?.
Ja takiego nie posiadam (wersja Ami 5.20).

u mnie jest też bez zakładki SSL.

jako ciekawostkę ci podam w ciągu godziny po sygnale dostałem 1200 maili !!!, tak celowo czekałem na wszytkie, żeby sprawdzić ile tego wyśle

alert dzwiękowy też wali przez całą swieczkę.
Czy uporałeś się z tym, żeby alert pojawiał się tylko raz?

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4674 (20091209) __________

Data: 2009-12-10 10:13:46
Autor: Endriu
[...]

Niestety u mnie też brak postępów w tym teamcie.

P.S. Odnosnie ustawień "preferences/alerts" z jakiego serwera SMTP korzystasz, że emailer wysyła ci maile ?.

Ja próbowałem na interii, onecie, o2 ale mniestety nic nie działa ....

Przez jakiś czas udawało mi się wysyłać emailerem maile poprzez bramkę Plusnet (w polu "serwer smtp" wpisałem odczytany z Visual Route adres IP dla mojego maila) ale to też po jakimś czasie przestało działać .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-10 10:23:07
Autor: RySZARd
[...]

-- Pozdrawiam
Endriu
http://drendriu.ovh.org/

ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie " nazwa.pl"

Data: 2009-12-10 13:27:25
Autor: RySZARd
[...]

nie wiem czy to jedyny sposób na zmniejszenie liczby alertów, ale amibroker podaje alerty wg interwału bazy danych.
na 15 sec daje 4 na minute
na 1 min daje sygnał co 1 minuta itp

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4675 (20091210) __________

Data: 2009-12-15 09:36:45
Autor: Endriu
[...]

A gdzie te interwały się ustawia ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-15 11:38:07
Autor: RySZARd

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7gbb$21l$1news.interia.pl...
[...]

file/database settings i tam lista rozwijana "base time interval"

pozdrawiam
RySZARd __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4689 (20091215) __________

Data: 2009-12-15 11:44:09
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
file/database settings i tam lista rozwijana "base time interval"

Ale wtedy wykres odświeża się co 1 min ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-15 11:47:10
Autor: RySZARd

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hg7nq6$acc$1news.interia.pl...
file/database settings i tam lista rozwijana "base time interval"

Ale wtedy wykres odświeża się co 1 min ?.

odświeżanie wykresu to co innego
domyślnie chyba co 3 lub 5 sekund się odświeża i w innym miejscu się to ustawia

Data: 2009-12-15 12:30:53
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....
odświeżanie wykresu to co innego
domyślnie chyba co 3 lub 5 sekund się odświeża i w innym miejscu się to ustawia

No to jeszcze cię pociągnę za język odnośnie wypowiedzi:
" ja mam na własnej domenie i serwerze, a wszystko wisi na netarcie "nazwa.pl"

Czty zwykły śmiertelnik jest w stanie sobie cos takiego skonfigurować, czy raczej trzeba do tego jakiego szpeca-informatyka z "wielką głową" ?.

P.S. Którego rodzaju logowania do serwera z podanych w starej wersji AMI używasz ?
http://hyy.pl/images/26bez_tytu_u.jpg

"
[...]
CRAM MD5
AUTH LOGIN
LOGIN PLAIN
POP3 before SMTP
[...]
"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2009-12-10 10:19:39
Autor: Endriu
Amibrokerowskie alerty na E'mail ....

i najnowszą jaką mają na rynku to 5.20 ....

O właśnie doczytałem że są nowsze ....
http://www.amibroker.com/devlog/

Endriu
http://drendriu.ovh.org/