Amidala zimowo promocyjnie 50zł

Data: 2013-02-02 20:08:35
Autor: Maruda
Amidala zimowo promocyjnie 50zł
z BZWBK, czyli max.
Swoje 7 stów przez net wymłóciłem chyba do 10 grudnia.

--

DziÄ™kujÄ™. Pozdrawiam.   Ten Maruda.

Data: 2013-02-02 11:21:17
Autor: assembea
Amidala zimowo promocyjnie 50zł
Mnie też, chociaż 10 grudnia to nie miałem chyba jeszcze karty. :D Było dobre, ale się skończyło... Znaczy będzie jeszcze drugi Kaziu za miesi±c, a potem zamykamy konto. I teraz trzeba znów liczyć na lojalno¶ć synka ;-)

Data: 2013-02-02 22:29:49
Autor: T.F.
Amidala zimowo promocyjnie 50zł
"Maruda" <maruda@null.com> ...
z BZWBK, czyli max.

50 bylo 'na karte' czy 'na osobe' ?
Bo jesli to drugie to 'sie pomylili' :-)

--
T.F.

Data: 2013-02-03 08:20:02
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Sat, 2 Feb 2013 22:29:49 +0100, T.F. napisał(a):

50 bylo 'na karte' czy 'na osobe' ?
Bo jesli to drugie to 'sie pomylili' :-)

Na kartę :)

AK

Data: 2013-02-03 09:36:24
Autor: MK
Maruda <maruda@null.com> Wrote in message:
z BZWBK, czyli max.
Swoje 7 stów przez net wymłóciłem chyba do 10 grudnia.

ja robilem jeszcze pozniej i zwrot 7% + 2% :-). w lutym karta
 bzwbk wedruje za karte mbanku ;-).

--
MK

-- -- Android NewsGroup Reader-- --
http://www.piaohong.tk/newsgroup

Data: 2013-02-03 09:40:24
Autor: Maruda
W dniu 2013-02-03 09:36, MK pisze:
[...]

Dla mnie ta VC Silver jest podstawową KK od kilkunastu lat, wysępiłem na nią 3% w supermarketach i tanksztelach i póki co, jestem zadowolony.