Amika, Samsung, Lech i takie tam

Data: 2009-12-16 13:43:22
Autor: Cavallino
Amika, Samsung, Lech i takie tam
Z materiałów prasowych wynika, że Samsung kupił od Amiki jej fabryki w Polsce.
Produkcja będzie pod obydwiema markami, czyli zanosi się na grubszą współpracę.
Ciekawe czy będzie to miało przełożenie na Lecha, albo chociaż na poznański stadion.
Samsung Poznań Arena byłoby niegłupią nazwą, zaangażowanie sponsorskie Samsunga w zespół również byłoby nie do pogardzenia. ;-)

Data: 2009-12-16 13:55:49
Autor: tees

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgakus$bqg$1news.onet.pl...

Samsung Poznań Arena byłoby niegłupią nazwą, zaangażowanie sponsorskie Samsunga w zespół również byłoby nie do pogardzenia. ;-)

A Samsung Lech Poznań?

pzdrw
tees

Data: 2009-12-16 14:01:57
Autor: Cavallino
Użytkownik "tees" <ra2k@_wywal_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hgalcm$d3k$1news.onet.pl...

[...]

Nie przejdzie, zakaz jest w umowie Amiki z miastem.
A w każdym razie na pewno by się klubowi nie opłacał.
Co innego napis na koszulkach. ;-)

Data: 2009-12-16 14:06:08
Autor: tees

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:hgalo5$e9p$1news.onet.pl...

Nie przejdzie, zakaz jest w umowie Amiki z miastem.
Chyba, że tak. Nie wiedziałem że są takie zapisy.

A w każdym razie na pewno by się klubowi nie opłacał.
Eee... czy ja wiem. Chętnie bym sobie przypomniał jak to wyglądało w przypadku Legii i Daewoo i podejścia kibiców do tej nazwy. To jeszcze były czasy, kiedy kibice na Legii mieli chyba dość sporo do powiedzenia.

pzdrw
tees

Data: 2009-12-16 14:10:03
Autor: Cavallino
[...]

Lech też już to przeżywał. :-(
Na szczęście moda na to minęła i przeniosła się do koszykówki.

Data: 2009-12-16 16:17:11
Autor: lhm
Cavallino pisze:

Nie przejdzie, zakaz jest w umowie Amiki z miastem.
A w każdym razie na pewno by się klubowi nie opłacał.
Co innego napis na koszulkach. ;-)

Z uwagi na wspolne barwy Lecha i Samsunga
taki napis by sie nawet calkiem niezle prezentowal
i na koszulkach i na stadionie...
Tylko trzeba zainteresowac odpowiedniego "zoltego",
ze jest taka "polska Chelsea" ;)

Data: 2009-12-16 17:08:45
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2009-12-16 16:17, lhm pisze:
Cavallino pisze:

[...]

Musiał  by być Ruski. najlepiej z sektora energetycznego.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2009-12-16 22:39:09
Autor: Cavallino
Użytkownik "lhm" <lhm@acn.waw.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Na to właśnie liczę, że Rutkowski przy finalizowaniu tych transakcji z fabrykami miał kupę czasu na dodatkowe pogaduchy i może co nieco szepnął.

Data: 2009-12-16 22:59:47
Autor: Cavallino
[...]

Ciekawe, czy te plany to już z tej kasy za fabryki:
http://www.sport.pl/pilka/1,65050,7373189,Ekstraklasa__Do_Lecha_z_Ligi_Mistrzow__Wielkie_zakupy.html

"Dwaj wyróżniający piłkarze białoruskiego BATE Borysów: pomocnik Siergiej Kriwec (super-strzelec, trafił do bramki m.in Juventusu Turyn) i napastnik Witalij Rodionow jeszcze tej zimy trafią do Lecha Poznań. Odejdzie za to Semir Stilić, którego "Kolejorz" chce sprzedać za dwa miliony euro "

Data: 2009-12-17 17:24:16
Autor: Max
[...]

cavalino , co sądzisz o pozbyciu sie Stilica...  ?, e Białoruskie "Gwiazdy" mają  go zastapić.... ??? heh...

Data: 2009-12-17 18:10:54
Autor: Cavallino
Użytkownik "Max" <ramura@wp.pl> napisał w wiadomości news:

cavalino , co sądzisz o pozbyciu sie Stilica...  ?

Jak ktoś chce zapłacić cokolwiek to nich idzie w diabły.
Mam dość uzależnienia Lecha od kaprysów tego gwiazdorka.
Pozbycie się go może wyjść tylko na dobre, skoro mu się chce grać w 1 meczu w sezonie, albo i nawet tyle nie.

, e Białoruskie "Gwiazdy" mają  go zastapić.... ??? heh...

Nie ważne kto go zastąpi, Lech i tak gra w 10, gdy Stilic jest na boisku, więc gorzej nie będzie.
Lepiej szukać nowego lidera.

Data: 2009-12-16 23:10:29
Autor: grzeda
Cavallino pisze:
[...]

Pewnie skonczy sie jak z LG we Wroclawiu. Tutaj kibice tez mieli plany, a nie wiedziec czemu okazalo sie, ze LG postawilo fabryke zeby zarabiac, a nie wydawac;)

pozdr
PG

Data: 2009-12-17 10:50:25
Autor: ..Aldi..
Amika, Samsung, Lech i takie tam
Samsung Poznań Arena byłoby niegłupią nazwą, zaangażowanie sponsorskie Samsunga w zespół również byłoby nie do pogardzenia. ;-)

brzmi nieźle
ciekawe czy jest też wola do takich działań

Data: 2009-12-18 15:42:13
Autor: kwieciu
On 16 Gru, 13:43, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
[...]

Kupno fabryk od firmy a kupno danej firmy to nie jest to samo, więc ja
bym się obawiał żeby Amica nie zakręciła kurka z pieniędzmi.

k.

Data: 2009-12-19 10:19:10
Autor: Cavallino
Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał w wiadomości news:0d8325c1-15fa-4c99-97c1-ce161f402ca426g2000yqo.googlegroups.com...
[...]

A ktoś pisze że jest?
Wcale bym nie chciał żeby Samsung Amicę kupował, tu chodzi tylko o współpracę która będzie miała miejsce.
Nie ma powodów żeby nie miała ona obejmować również pionu sportowego, a Samsung lubi się w takie rzeczy angażować.
W Polsce jeszcze mocno nigdzie nie istnieje ZTCW - więc jest okazja. ;-)

więc ja bym się obawiał żeby Amica nie zakręciła kurka z pieniędzmi.

Nie czaję, różnica będzie taka, że Amica robiąc to co robiła dotychczas, będzie miała dodatkowe wolne 200 mln zł, więc czemu miałaby z tego powodu zakręcać kurek?
Zwłaszcza że Lech już nie należy do Amici, tylko jest prywatną własnością jej głównego właściciela.

Data: 2009-12-19 01:34:54
Autor: kwieciu
On 19 Gru, 10:19, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:
Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiec...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:0d8325c1-15fa-4c99-97c1-ce161f402ca426g2000yqo.googlegroups.com...
> [...]

Nie ma powodów żeby nie miała ona obejmować również pionu sportowego, a
Samsung lubi się w takie rzeczy angażować.

A dalej piszesz Sławku:

Zwłaszcza że Lech już nie należy do Amici, tylko jest prywatną własnością
jej głównego właściciela.

Więc jaka współpraca, jeśli Lech nie jest Amiki?

k.

Data: 2009-12-19 12:09:02
Autor: Cavallino
[...]

A co ma współpraca z własnością wspólnego?
Wiadomo przecież że chodzi o sponsoring, a nie o przekształcenia własnościowe.
Gdyby Rutkowski chciał pozbywać się Lecha, to dawno już miał okazje, Wiśniewski (PBG) był zainteresowany.
Czyli: Samsung ma kasą sypnąć w zamian za reklamę, nic więcej.

Data: 2009-12-19 08:43:42
Autor: kwieciu
On 19 Gru, 12:09, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Czyli: Samsung ma kasą sypnąć w zamian za reklamę, nic więcej.

No nic, rozumiem że sezon ogórkowy i czymś trzeba się zająć.

k.

Data: 2009-12-19 20:18:21
Autor: Cavallino
Użytkownik "kwieciu" <pawel.kwiecien@gmail.com> napisał w wiadomości news:a771d5df-2452-4135-8969-3d29b78048c9o28g2000yqh.googlegroups.com...
On 19 Gru, 12:09, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Czyli: Samsung ma kasą sypnąć w zamian za reklamę, nic więcej.

No nic, rozumiem że sezon ogórkowy i czymś trzeba się zająć.

Łotóż to.
Pomarzyć chyba wolno.

Amika, Samsung, Lech i takie tam