Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)

Data: 2010-07-12 13:10:19
Autor: Zibi
Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)
Jesteś doświadczonym nurkiem, ale wszystkiego nauczyłeś się od kolegi,
w wojsku, lub porostu samemu, no i nie masz licencji.
Niestety Bałtyk, Chorwacja , Egipt, Malediwy i inne wspaniale miejsca
są dla Ciebie niedostępne.
Szkoda ci wydawania pieniędzy na kurs podstawowy, no i jeszcze ten
czas: tydzień zajęć albo więcej.

Jeśli spełniasz poniższe kryteria mam dla Ciebie propozycje
legalizacji Twoich umiejętności.

EXPERIENCED SCUBA DIVER
Doświadczony Nurek
Jest to kurs zgodny ze standardami NAUI

NAUI jest jedną z najstarszych federacji szkoleniowych na świecie o
nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb współczesnego nurka programie.
Więcej informacji: naui.org, naui.pl

WYMAGANIA WSTĘPNE KURSU:

Wiek: Minimum 18 (15) lat.
Certyfikacja nurkowa: nie jest wymagana, ale kandydat
musi dostarczyć dowód wykonania minimum 25 zanurzeń scuba
na wodach otwartych. (Potwierdzenie na piśmie przez partnera
nurkowego).
Wiedza nurkowa: wymagane jest zdanie egzaminu
sprawdzającego wiedzę nurkową na poziomie podstawowym.

Wariant I
2 nurkowania egzaminacyjne i egzamin z wiedzy nurkowej
Omówienie egzaminu z uzupełnieniem nieznanych zagadnień z  wiedzy.
Wykład na temat dekompresji w tym RGBM.
480 zł + 140 certyfikat.

Wariant II
2 nurkowania doszkalające
2 nurkowania egzaminacyjne i egzamin z wiedzy nurkowej.
Wykład na temat dekompresji w tym RGBM.
640 zł + 140 certyfikat.

Jeśli poziom kursanta nie pozwala na certyfikacje po 4  nurkowaniach,
kolejne nurkowania szkoleniowe po 80 zł  do osiągniecie umiejętności
umożliwiających certyfikację.

W powyższych cenach zapewniamy nurkowania, egzaminy i ładowanie butli
powietrzem.
Sprzęt nurkowy, konieczny do wykonania nurkowań jest po stronie
doświadczonego nurka.
Jeśli nie posiada on własnego sprzętu istnieje możliwość wypożyczenia
po wcześniejszym zamówieniu i potwierdzeniu rezerwacji.
Koszty zakwaterowania i dostępu do nurkowisk pokrywają kursanci.

Pozdrawiam i zapraszam

Zbigniew Baszczuk
Instruktor nurkowania NAUI
zb<wytnijto>@xg.pl
+ 666 373 915
(Jeśli nie odbieram telefonu tzn że szkolę,
 jeśli zostawisz wiadomość skontaktuje się
 w pierwszym możliwym terminie :)).

Data: 2010-07-13 05:40:43
Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)
Zibi <zb@g.pl> napisał(a): Przeszkolicie mnie na to

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=206

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 05:15:43
Autor: Zibi
Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)

Przeszkolicie mnie na to

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=206

pozdrawiam rc

Nie odważyłbym się :)
Każdy kurs zakłada przepływ wiedzy od instruktora do kursanta,
aby był możliwy taki przepływ konieczne jest posiadanie większej
wiedzy w danej dziedzinie przez instruktora, a w tym wypadku
"szkolonym" byłby konstruktor i wynalazca.
Ponad to postawa ucznia - kursanta zakłada odrobinę pokory, a tu
kursant wynalazca takiej postawy nie prezentuje :)
Właśnie dlatego że jest niepokorny może wynaleźć cokolwiek, choćby i
nowy rodzaj SCR :)
Życzę udanych prób oraz pełnego wdrożenia w systemy szkoleniowe :).

Zbyszek Baszczuk
Instruktor NAUI

Data: 2010-07-13 15:06:39
Zibi <zb@g.pl> napisał(a): "Nie odważyłbym się :)
[...]

Ledwie kilka osób na świecie zajmuje się takimi konstrukcjami.

[...]

Do końca pokora przed problemem, ale nie przed środowiskiem, mówiącym co
umieją, jakie kwity mają. A w UP pustka.

"Życzę udanych prób oraz pełnego wdrożenia w systemy szkoleniowe :)."

Ten SCR SMS nie powinien wejść w cywilne zastosowania, w nieco rozbudowanej
formie może być dobrą konstrukcją ucieczkową, z możliwością uruchomienia
szybkiego w każdym zakresie użytkowym czyli od 11000m npm do 100m (możliwe że
głębiej system DCSC pracował na 250m i w komorze 450m, ten bazuje na tych
samych fizjologicznych mechanizmach) pod wodą.

"Zbyszek Baszczuk
Instruktor NAUI"

Wystarczy że człowiek nie reprezentuje "IANTD Żabierek" a daje się rozmawiać.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 12:44:24
Autor: Włodek
Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)
Chcesz Rysiu to zrobię Ci program "doświadczony nurek" w PADI. Nie licz na taryfę ulgową :-))
Pozdrawiam Włodek

Data: 2010-07-13 12:21:29
Włodek <div100@poczta.onet.pl> napisał(a):
Chcesz Rysiu to zrobię Ci program "doświadczony nurek" w PADI. Nie licz na taryfę ulgową :-))

Jak pamiętasz z Konferencji z 2005 nawet Kłos nie ma lekko ze mną.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 13:02:22
Autor: Negro
Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)
taryfę ulgową :-))

pszyda sie. On i przemol wiedza cos teoretycznie ale praktycznie - koszmar

jk

Data: 2010-07-13 11:21:12
Autor: Pszemol

"Negro" <3476as@wp.pl> wrote in message news:i1hh4e$bom$1news.onet.pl...
taryfę ulgową :-))

pszyda sie. On i przemol wiedza cos teoretycznie ale praktycznie - koszmar

Panie Kolina, czy pan mógłby się ode mnie odpier....?

W jaki sposób oceniasz moje praktyczne zdolności skoro
nigdy nie widziałeś mnie podczas nurkowania ?

Data: 2010-07-13 13:48:09
Autor: Devill'owa
[...]

 Ja się tam nie znam za bardzo ale mam nieodparte wrażenie, że ten mocno
nieuczesany i niedogolony facet ze zdjęcia jest tak zesrany tym, co ma na
plecach i że ma z tym zejść pod wodę, że aż mu majty zassało...

P.S. Mój dziadek w czasie okupacji miał podobne urządzenie.
 Nie nosił tego na plecach, tylko trzymał w szopie.
To była po prostu taka mniej mobilna wersja.
Jak tego używał, to później cała wiocha się schodziła do dziadzia na samogonę...

Data: 2010-07-13 14:42:53
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-13 13:48, Devill'owa pisze:
  Ja się tam nie znam za bardzo ale mam nieodparte wrażenie, że ten mocno
nieuczesany i niedogolony facet ze zdjęcia jest tak zesrany tym, co ma na
plecach i że ma z tym zejść pod wodę, że aż mu majty zassało.

Zaiste musiało wytworzyć się podciśnienie w kiszce stolcowej z nadmiaru wrażeń. Potem na majteczkach pojawiły się wykwity brązu.

Data: 2010-07-13 13:13:28
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
> [...]

Zaiste musiało wytworzyć się podciśnienie w kiszce stolcowej z nadmiaru wrażeń. Potem na majteczkach pojawiły się wykwity brązu.

W znakomitej większości przypadków krytykujący opisują siebie w podobnej
sytuacji. Z tego wiem z kim rozmawiam. Jaki ma horyzont percepcji.

Napisałem zadanie do tego SCR, czy podałeś rozwiązanie ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 15:17:17
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-13 15:13, demolant@gazeta.SKASUJ-TO.pl pisze:
Napisałem zadanie do tego SCR, czy podałeś rozwiązanie ?

Nie obraź się ale ja te twoje zadania i SCRy mam serdecznie w dupie. Takie tematy słabo mnie zajmują.

Data: 2010-07-13 14:54:22
Amnestia :) dla nurkują cych bez uprawnień. (market)
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
Nie obraź się ale ja te twoje zadania i SCRy mam serdecznie w dupie. Takie tematy słabo mnie zajmują.

Przy okazji takich zadań dowiadujesz się co umieją lub nie, instruktorzy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 16:35:12
Autor: jacekplacek
> [...]

Nie obraź się ale ja te twoje zadania i SCRy mam serdecznie w dupie. Takie tematy słabo mnie zajmują.
Zobacz na jego zdjęcie z kompasem - jak nic na żywo próbował podobnych dyskusji i dostał patelnią prosto w trąbę. Wracając do tematu: chyba wystarczy, że ja dość długo karmiłem trolla.

Data: 2010-07-14 09:51:57
Autor: mysiar
On 13/07/2010 07:40, demolant@WYTNIJ.gazeta.pl wrote:
Zibi<zb@g.pl>  napisał(a):

Przeszkolicie mnie na to

http://www.shark.net.pl/forum/viewtopic.php?f=6&t=206

szacunek za nurka na tym rebie własnej produkcji

--
mysiar

Data: 2010-07-14 08:19:43
mysiar <psynowiec@WYTNIJTOop.pl> napisał(a):
szacunek za nurka na tym rebie własnej produkcji

http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.rec.nurkowanie&tid=1108281&MID=%3Ci0nrtv%24j1q%241%40inews.gazeta.pl%3E

Jak widzisz nie ma w Polsce specjalistów od obiegów zamkniętych ze zliczaniem
wentylacji. Za to może mi się należeć szacunek, za nurkowanie na takim czy
innym sprzęcie NIE, to prostackie zajęcie, które jest mitologizowane przez
mało kreatywne postacie (tępe ryje).
Śledzie tuńczyki flądry nurkują całe życie i lądują na talerzu.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-13 13:14:02
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości

Jesteś NIEdoświadczonym nurkiem, ale:
- słyszałeś o nurkowaniu od kolegi
- oglądałeś kilka filmów w TV
- jesteś zagorzałym fanem TEJ grupy dyskusyjnej
[...]
- i kooooniecznie chcesz nurkować i to szybko

To spełniasz Nasze kryteria mamy dla Ciebie propozycję
realizacji Twoich marzeń.

OMC DIVER
O Mało Co Nurek
Jest to kurs zgodny ze standardami PIiION (Pieprzyć Instruktorów i Ich Organizacje Nurkowe)

PIiION jest jedną z najmłodszych federacji szkoleniowych o szybkim,
nowoczesnym i dostosowanym do potrzeb współczesnego kandydata na nurka programie.

WYMAGANIA WSTĘPNE KURSU są bardzo ostre:

Wiek: Bez ograniczeń.
Doświadczenie nurkowe nie jest wymagana, ale kandydat
musi dostarczyć dowód przeczytania (wydruk) minimum 25 wynurzeń co aktywniejszych &#8222;dyskutantów&#8221; scuba na tej grupie.
Wiedza nurkowa:  wymagane jest zdanie egzaminu sprawdzającego wiedzę nurkową na poziomie podstawowym z tematu &#8222;Kto to jest Kolina &#8211; osiągnięcia i twórczość&#8221;.  W formie pisemnej zamieszczonej na tej grupie.
Po spełnieniu powyższego zostanie na grupie ogłoszone nadanie delikwentowi uprawnień i &#8230;.. do wody pókiś młody.

Pozdrawiam i  &#8230;&#8230; przepraszam.

Data: 2010-07-13 05:44:06
Autor: Zibi
..... takie tam złośliwości
On 13 Lip, 13:14, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Przepiękna parodia:) dzięki nie ma jak życzliwi niezainteresowani :)

Religia (tzn organizacja NAUI) w jakiej szkolę, nakłada na mnie
obowiązek szkolenia z entuzjazmem :),
a nie widziałem smutnego entuzjasty, więc bardzo dziękuję za
wprowadzenie mnie i czytelników
tego wątku w doskonały nastrój :)

Jestem przekonany ze część czytelników tego wątku nurkuje, a nie
posiada licencji nurkowej
z bardzo różnych powodów, nie mnie je oceniać. Ja proponuję proste
rozwiązanie tej sytuacji.
Weryfikacje i doszkolenie, bez taryfy ulgowej, bo po co. Ja nikogo nie
muszę certyfikować na siłę.
Przeprowadziłem już kilka takich szkleń i wiem, że na pewnym poziome
uświadomienia sobie zagrożeń kursanci chcą być oceniani rzetelnie i to
bardzo.

Dziękuję, pozdrawiam i zapraszam :)

Zbyszek Baszczuk
Instruktor nurkowania  NAUI
+ 48 666 373 915
zb<wytnijto>@xg.pl

Data: 2010-07-13 14:53:43
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości

Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

Sukcesów

Wiesiek

Data: 2010-07-13 15:06:36
Autor: Zibi
..... takie tam złośliwości
On 13 Lip, 14:53, "Wiesiek" <wlopataWYTNI...@poczta.onet.pl> wrote:
Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

Sukcesów

Wiesiek

No i nadal są takie kursy. Tylko czy nurek wojskowy bez cywilnych
licencji potrzebuje takiego kursu?
Oferta kurs (w zasadzie certyfikacji i weryfikacji)  jest kierowa do
tych którzy potrafią nurkować i potrzebują
licencji nurkowej honorowanej na całym świecie.

Kurs nieważny. Ważne aby był najtańszy i plastik dawali.
A nauczę się "potem"..

Wymagania certyfikacyjne w wodzie i z teorii są identyczne jak dla
stopnia podstawowego.
Więc o żadnej taryfie ulgowej nie mówimy. Skracamy tylko kurs o to co
i tak jest znane i stosowane :).

Pozdrawiam

Zbyszek Baszczuk

Data: 2010-07-13 21:58:47
Autor: SHARMDIVER.PL
..... takie tam złośliwości
On 13/07/2010 02:53 م, Wiesiek wrote:

Kiedyś kurs trwał rok .... a teraz czekam na kursy online przez internet.

SukcesĂłw

Wiesiek

Wiesiu,

juĹź SA od dawna... :-)
I to nie tylko nurkowe.
Jak nauka z www.supermemo.pl?

NIC nie zrobiłeś. Prawda?
Zmień to.

pozdrawia

www.sharmdiver.pl

Data: 2010-07-13 14:49:10
Autor: 666
..... takie tam złośliwości
Nie napisałeś o zapłacie i czy ciągle za łóżkiem tak brudno?

-- -- -

Data: 2010-07-13 14:51:08
Autor: Wiesiek
..... takie tam złośliwości
Nie napisałeś o zapłacie i czy ciągle za łóżkiem tak brudno?

-- -- -

| WYMAGANIA WSTĘPNE KURSU są bardzo ostre:

Oj przemawia przez Ciebie brudna, bezideowa komercja. Nie wszyscy sa tacy.

Mówi się pod łózkiem a nie za łóżkiem. Za łózkiem jest ściana .... a tak to o co chodzi z tym łóżkiem? Bo swym ociężałym umysłem nie chwytam.

Wiesiek

Data: 2010-07-13 22:26:07
Autor: SHARMDIVER.PL
..... takie tam złośliwości
On 13/07/2010 01:14 م, Wiesiek wrote:

[...]

aktywniejszych&#8222;dyskutantĂłw&#8221; scuba na tej grupie.
Wiedza nurkowa:  wymagane jest zdanie egzaminu sprawdzającego wiedzę nurkową
na poziomie podstawowym z tematu&#8222;Kto to jest Kolina&#8211; osiągnięcia i
twĂłrczość&#8221;.  W formie pisemnej zamieszczonej na tej grupie.
Po spełnieniu powyższego zostanie na grupie ogłoszone nadanie delikwentowi
uprawnień i&#8230;.. do wody pókiś młody.

Pozdrawiam i&#8230;&#8230; przepraszam.

Dowcipne, Dobre!
takie są wyobrażenia niektórych osób o nurkowaniu.

Kurs nieważny. Ważne aby był najtańszy i plastik dawali.
A nauczę się "potem"..

To NIE JEST DOWCIP - teksty ORYGINALNE - pytających o kursy podstawowe.

www.sharmdiver.pl

Nurkuj bezpiecznie i ucz się z profesjonalistami

Amnestia :) dla nurkujących bez uprawnień. (market)