Amnezję mam

Data: 2010-07-10 08:55:05
Autor: Demokracja to ja!
Amnezję mam
Chłopaki, przypomnicie mi, co mówił "prof." bydłoszewski nt. hodowców zwierząt futerkowych?

http://fakty.interia.pl/raport/wybory-2010/galerie/wybory-2010/bronislaw-komorowski-nowy-prezydent-rp/zdjecie/duze,1295788,13

--
Kudłaty Konservateesta
nie@podam.com.pl

Głosami pryszczatych absolwentów gimnazjów wygrał товарищ Бронислав Мария Зыгмунтович Коморовский! Слава!

http://img339.imageshack.us/img339/6585/mojakarta.jpg
http://demotywatory.pl/419028/-- Zyje-nam-sie-lepiej-oznajmil-premier

Polska upadła na dno, żeby się od tego dna odbić i w wyborach parlamentarnych za rok naprawić swój błąd.

http://www.youtube.com/watch?v=c67OcaT0dy8

Data: 2010-07-10 08:59:56
Autor: Bogdan Idzikowski
Amnezję mam

Użytkownik "Demokracja to ja!" <nie@podam.com.pl> napisał w wiadomości news:i195g9$2c2$2news.onet.pl...
Chłopaki, przypomnicie mi, co mówił "prof." bydłoszewski nt. hodowców zwierząt futerkowych?

Kto to jest "prof." bydłoszewski?
I dlaczego o nim piszesz?

Data: 2010-07-10 07:04:41
Autor: apr...
Amnezję mam
Bogdan Idzikowski <bogdanid@sz.home.pl> napisał(a):

> [...]
> Chłopaki, przypomnicie mi, co mówił "prof." bydłoszewski nt. hodowców > zwierząt futerkowych?

boguś nie dlatego, że się czepiam, ale przez sympatię do szczecina chciałbym ci zadać jedno pytanko, czy ty jesteś durniem czy kazali ci nim być ?

Data: 2010-07-10 09:06:35
Autor: u2
Amnezję mam
Kto to jest "prof." bydłoszewski?
I dlaczego o nim piszesz?

Taki jeden który dzieli wyborców na matołków i pisomatołków. Ewentualnie
na bydło futerkowe i zwykłe bydło.

Data: 2010-07-10 09:10:08
Autor: Bogdan Idzikowski
Amnezję mam

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c381bfc$0$19178$65785112news.neostrada.pl...
Kto to jest "prof." bydłoszewski?
I dlaczego o nim piszesz?

Taki jeden który dzieli wyborców na matołków i pisomatołków. Ewentualnie
na bydło futerkowe i zwykłe bydło.

To musiało kogoś trafić w punkt i mocno zirytować, że ciągle o nim słyszę.
Musi to być jakaś ważna persona, że się nim zajmujecie.

Data: 2010-07-10 09:14:05
Autor: Panslavista
Amnezję mam

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message news:4c381cd5news.home.net.pl...

[...]

Parchman Bartodziadauer.

Data: 2010-07-10 09:23:19
Autor: u2
Amnezję mam

To musiało kogoś trafić w punkt i mocno zirytować, że ciągle o nim słyszę.
Musi to być jakaś ważna persona, że się nim zajmujecie.

A co ty B.Idziu tak per "wy" ? Stare nawyki z WUMLu dają znać o sobie ? :)

Data: 2010-07-10 14:15:11
Autor: Hans Kloss
Amnezję mam
On 10 Lip, 09:10, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@sz.home.pl> wrote:

To musiało kogoś trafić w punkt i mocno zirytować,
Tak, chamstwo i skurwysyństwo zawsze irytowało ludzi kulturalnych i
porządnych. Niestety wyłącznie ich, a na poparcie tej tezy ty jesteś
doskonałym przykładem
J-23

Data: 2010-07-10 09:19:00
Autor: HaMMeR
Amnezję mam
On 2010-07-10 08:59, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Nie udawaj idioty, przeciez masz juz to zapisane
i to po wielokroc.., jak rowniez kto tak powiedzial.
Wiec ile razy mozesz grac glupa?

Data: 2010-07-10 09:23:35
Autor: Bogdan Idzikowski
Amnezję mam

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i196t9$mro$2newsread1.aster.pl...
On 2010-07-10 08:59, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Bo mnie śmieszy wasz powrót w czasy dzieciństwa. Gdy już nie macie argumentów, przekręcacie w bezsilności nazwiska jak dzieci w piaskownicy.
Dorośli ludzie, a jak dzieci...

Data: 2010-07-10 09:25:30
Autor: u2
Amnezję mam
Bo mnie śmieszy wasz powrót w czasy dzieciństwa. Gdy już nie macie
argumentów, przekręcacie w bezsilności nazwiska jak dzieci w piaskownicy.
Dorośli ludzie, a jak dzieci...

Wątpię, abyś się nazywał "Idzikowski", B.Idziu. Podszywasz się pod kogoś
innego. Typowe dla matrioszki.

Data: 2010-07-10 09:35:08
Autor: Panslavista
Amnezję mam

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4c38206b$0$19176$65785112news.neostrada.pl...
[...]

I szukali o co by go oskarżyć. Za co? To juz im prorok Wyszyński powiedział...

Data: 2010-07-10 09:27:59
Autor: HaMMeR

On 2010-07-10 08:59, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

No to moze zaczniesz od siebie ten smiech?! Toc ty mi przekrecasz
nicka jak dziecko i w dodatku bez zadnej mojej prowokacji, ot tak,
dla przyjeb...a, bo mam inne poglady niz ty!
Czekam zatem na ten twoj smiech, bo jak narazie, to slychac jedynie
nerwowy chichot kapusty...

Data: 2010-07-10 09:39:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Amnezję mam

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:i197e4$n94$1newsread1.aster.pl...
On 2010-07-10 09:23, Bogdan Idzikowski wrote:
[...]

O przepraszam. Twój nik tłumaczę na polski, bo bardziej swojsko brzmi. Wszak Hammer, to przecież nasz poczciwy młotek.
Jeśli cie to uraziło, to przepraszam. Teraz będę cię nazywał po zagranicznemu, tak jak sobie życzysz. Ale - vice versa!

Data: 2010-07-10 09:50:09
Autor: u2
Amnezję mam
O przepraszam. Twój nik tłumaczę na polski, bo bardziej swojsko brzmi.
Wszak Hammer, to przecież nasz poczciwy młotek.

Przekręcasz B.Idziu, hammer to młot a nie młotek. Ale każdy sądzi po
sobie :)

Data: 2010-07-10 09:57:49
Autor: raff
Amnezję mam
[...]

Nie sciemniaj. Bo brzmisz falszywie.

R.
--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-07-10 10:02:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Amnezję mam

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i19966$aai$1news.onet.pl...
O przepraszam. Twój nik tłumaczę na polski, bo bardziej swojsko brzmi.
Wszak Hammer, to przecież nasz poczciwy młotek.

Nie sciemniaj. Bo brzmisz falszywie.

Według Jarosława:

Nikt nas nie przekona, że białe jest białe, a czarne jest czarne!

Data: 2010-07-10 13:44:31
Autor: WhiteD

On 2010-07-10 08:59, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Przecież to są dzieci... wątpie żeby Hammer miał coś takiego jak prawa wyborcze :P Pewnie rodzice mu nagadali że PIS i Kaczyńscy są fajni a Komorowski i PO są źli i odpowiadają za całe zło tego świata. Za pare lat skończy gimnazjum i liceum to może zmądrzeje... ale najpewniej nie...

WhiteD

Data: 2010-07-10 09:19:55
Autor: raff
Amnezję mam

[...]