Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii por ównującej obecną Polskę z III Rzeszą

Data: 2019-08-21 19:24:06
Autor: Lord Donald
Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii por ównującej obecną Polskę z III Rzeszą
Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę z III Rzeszą

Filmik zatytułowano "Kto zaprotestuje, kiedy ciebie zaatakują...". Ww. osoby publiczne w sposób otwarty porównują obecną Polskę z III Rzeszą Niemiecką.

https://www.tysol.pl/a35990-- video-Amok-Seweryn-Materna-Boczarska-w-kampanii-porownujacej-obecna-Polske-z-III-Rzesza?fbclid=IwAR0RHFVm2cUoav1mWAGRbPcEW3a6QANlDsNi5rZ4vIMhh-pksuxLV06Kgdc

Data: 2019-08-21 10:37:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:24:08 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
[...]

Oglądałeś film? To wiersz Martina Niemollera, niemieckiego pastora luterański i antynazisty, napisany w obozie w Dachau w 1942 roku.

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem. Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą. Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
Nie byłem przecież socjaldemokratą. Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem. Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było."

Obecnie można dodać jeszcze jedną linikę:
"Kiedy przyszli po Sędziów, nie protestowałem. Nie byłem Sędzią."

--
Bruno

Data: 2019-08-21 10:56:27
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:37:38 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Obecnie można dodać jeszcze jedną linikę:
"Kiedy przyszli po Sędziów, nie protestowałem. Nie byłem Sędzią."

Zaklinacie rzeczywistość. Ilu pełowian pis zamknął przez 3,5r?

Pis antysemicki?
500 tysi dla Engelkingowej
100mln na cmentarz "ż"
20mln dla JP Morgan
Wycofanie się z badań w Treblince pod naciskiem "ż"
Wycofanie się z ustawy IPN pod naciskiem "ż"
Knesejm
etc.

Kogo chcecie załadować w chu?

Co powiecie o tym:
https://youtu.be/-cKSb24uOFA

Data: 2019-08-21 10:48:11
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
[...]

Bolszewizm, faszyzm/nazizm (kto to rozróżnia?) już się zdewaluowały.

Tak czy siak czuję jaką kumulację takich akcji. Tu już nie chodzi o wygraną, bo ona jest mało prawdopodobna, tu chodzi o to żeby przetrwać
jadąc na żelaznym elektoracie i aby znów nie dać se ciachnąć jeszcze więcej
z tortu władzy. Nu i z kim pis zawrze ew. koalicję?

Data: 2019-08-21 10:52:21
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:48:12 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
użytkownik Lord Donald napisał:
> Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę > z III Rzeszą

Bolszewizm, faszyzm/nazizm (kto to rozróżnia?) już się zdewaluowały.

Wprost przeciwnie Nocniczku. Parafrazując cytat ze znanego filmu "wracają i to wracają to w wielkim k... stylu". Vide MS.

--
Bruno

Data: 2019-08-21 11:02:07
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:52:23 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> Wprost przeciwnie Nocniczku. Parafrazując cytat ze znanego filmu "wracają i to wracają to w wielkim k... stylu". Vide MS.

No co ty pierdolisz, Dudeł na tłiterze pisze o judeochrześcijaństwie,
w czasie obchodów 1050 r chrztu PL również wspomina o judeochrzescijaństwie,
w tefauenach jak i tvp masz zatrzęsienie "ż", po jednej stronie
judeopolonia, a po drugiej żydkokomuna.

Gdzie ten faszyzm? O, nacjonalizm to i owszem, tyle że "ż",
tu się zgodzę.

A u władzy? Skoczki, raz w pisie, raz w peło:
https://twitter.com/rutkowski1PiS/status/1055935934049460224

Podejrzewamy polaryzację luda na dwa obozy i zarządzanie przez
podział. Trza było czytać Kiszczaka, miał łeb nie od parady,
jak to generał myślał kilka kroków naprzód.

Data: 2019-08-21 11:06:42
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 20:02:08 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:

> [...]

podział. Trza było czytać Kiszczaka, miał łeb nie od parady,
jak to generał myślał kilka kroków naprzód.

Zgadza się, nic nie zrozumiałeś. Spróbuj jeszcze raz.

--
Bruno

Data: 2019-08-21 11:14:16
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 20:06:44 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]
> jak to generał myślał kilka kroków naprzód.

Zgadza się, nic nie zrozumiałeś. Spróbuj jeszcze raz.

Po kogo pis przyszedł? Toć oni stronią od posyłania policajów,
nawet policaje obrywali na manifach, Kaczka ma podejście "nie ruszaj gówna"
i tyle, toć to widać. Być może tak se skalkulował, ja jednak
pamiętam 0 zamkniętych pełowców, a ty se zaklinaj rzeczywistość ile
chcesz.

Data: 2019-08-21 11:23:00
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 20:14:17 UTC+2 użytkownik Alfred Szałaput-Klęska napisał:
> [...]
i tyle, toć to widać. Być może tak se skalkulował, ja jednak
pamiętam 0 zamkniętych pełowców, a ty se zaklinaj rzeczywistość ile

Jak widać nie tylko. O aferze Piebiaka słyszałeś?

--
Bruno

Data: 2019-08-21 20:46:38
Autor: u2
Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę z III Rzeszą
Jak widać nie tylko. O aferze Piebiaka słyszałeś?

sędziowie wykorzystali chorą na depresję kobietę :

https://www.tvp.info/44027808/emilia-byla-szantazowana-przez-sedziow-jeden-z-nich-potwierdzil-autentycznosc-rozmowy

,,Pytali, czy Pani nie chciałaby pójść na współpracę w zamian za ugodowe rozwiązanie" - to fragment treści rozmowy miał prowadzić sędzia Paweł Strumiński z Emilią. To kobieta, na którą powołał się Onet.pl, zarzucając byłemu wiceministrowi sprawiedliwości Łukaszowi Piebiakowi aprobowanie działań zmierzających do zdyskredytowania sędziów.

Zrzut ekranowy fragmentu rozmowy został zamieszczony na profilu JusticeWatch, który jest poświęcony, według opisu, ,,demaskowaniu nadzwyczajnej kasty". Osoby prowadzące profil twierdzą, że ugodowym rozwiązaniem ma być wycofanie pozwu przeciw Emilii, a współpracą - udział w prowokacji przeciw byłemu już wiceministrowi sprawiedliwości. Rozmówcą miał być sędzia Strumiński, swego czasu publicznie porównujący Jarosława Kaczyńskiego do Adolfa Hitlera.

Sędzia Strumiński potwierdził, że zapis rozmowy jest autentyczny, odrzucał jedynie interpretację; jego zdaniem słowa zostały wyrwane z kontekstu.

https://twitter.com/KastaWatch/status/1164120332191621120

Odmówił jednak wskazania rzekomego kontekstu twierdząc, że opublikowałby w ten sposób treść prywatnych rozmów. Przy okazji ujawnił jednak, że rozmowa odbyła się w marcu (prawdopodobnie 2019 r.) lub wcześniej.

https://twitter.com/p_hudini/status/1164133745181503489

W poniedziałek portal Onet.pl opisał rzekome kontakty Piebiaka z kobietą o imieniu Emilia, która miała prowadzić akcje dyskredytujące niektórych sędziów, m.in. szefa Stowarzyszenia Sędziów Polskich ,,Iustitia" prof. Krystiana Markiewicza.

Działania Emilii miały polegać na anonimowym rozsyłaniu, m.in. do mediów i sędziów, materiałów, które miały służyć kompromitowaniu sędziów. Według portalu odbywało się to za wiedzą wiceministra Piebiaka.

Łukasz Piebiak zrezygnował z funkcji wiceministra sprawiedliwości. Oświadczył, że wnosi do sądu pozew przeciwko redakcji Onetu, który ,,rozpowszechnia pomówienia na jego temat, oparte na relacjach niewiarygodnej osoby".

Jak ujawnił portal tvp.info, kobieta, z którą miał kontaktować się były wiceminister Piebiak, jest uzależniona od alkoholu i środków psychoaktywnych, ma także za sobą próby samobójcze.

Informację w tej sprawie przekazał Onetowi mąż kobiety, który podkreślił, że jej aktualny stan psychiczny ,,wskazuje na mocne rozchwianie emocjonalne". ,,Jest mi bardzo przykro, że wykorzystujecie Państwo osobę w takim stanie do politycznego ataku" - napisał mężczyzna.

--
I love love

Data: 2019-08-21 11:51:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 20:46:39 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Jak widać nie tylko. O aferze Piebiaka słyszałeś?

sędziowie wykorzystali chorą na depresję kobietę :

Zgadza się. Sędziowie z Ministerstwa Sprawiedliwości zatrudnili ją do wykonywania hejterskich misji. Niestety poczuła się lepiej.

BTW słyszałeś, że zielona strzałka w Krakowie to też psychicznie chora narkomanka i alkoholiczka?

--
Bruno

Data: 2019-08-21 20:58:39
Autor: u2
[...]

widać sprawa przeciwko der łonet trafi do sądu, były wiceminister już to zapowiedział:)

BTW słyszałeś, że zielona strzałka w Krakowie to też psychicznie chora narkomanka i alkoholiczka?

podaj brutuś więcej danych, nie ściemniaj:)
--
I love love

Data: 2019-08-21 12:10:47
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 20:58:41 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

widać sprawa przeciwko der łonet trafi do sądu, były wiceminister już to zapowiedział:)

> podaj brutuś więcej danych, nie ściemniaj:)

A co? Nie było jeszcze w TVPiS? To jakieś grube niedopatrzenie.

--
Bruno

Data: 2019-08-21 21:14:34
Autor: u2
[...]

jest o farmie trolli Brejzy, ciekawe, ciekawe:))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-09-07 06:29:23
Autor: brat_olin
Lord Donald wrote:

Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę  z III Rzeszą

Celebryci w krótkim klipie oceniają niegodną postawę p. Andrzeja Seweryna:

https://mobile.twitter.com/BurkeEdek/status/1166237307252420608

--
Smart questions to stupid answers

Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii por ównującej obecną Polskę z III Rzeszą