Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę z III Rzeszą

Data: 2019-08-21 10:37:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:24:08 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę z III Rzeszą

Filmik zatytułowano "Kto zaprotestuje, kiedy ciebie zaatakują....". Ww. osoby publiczne w sposób otwarty porównują obecną Polskę z III Rzeszą Niemiecką.

https://www.tysol.pl/a35990-- video-Amok-Seweryn-Materna-Boczarska-w-kampanii-porownujacej-obecna-Polske-z-III-Rzesza?fbclid=IwAR0RHFVm2cUoav1mWAGRbPcEW3a6QANlDsNi5rZ4vIMhh-pksuxLV06Kgdc

Oglądałeś film? To wiersz Martina Niemollera, niemieckiego pastora luterański i antynazisty, napisany w obozie w Dachau w 1942 roku.

"Kiedy przyszli po Żydów, nie protestowałem. Nie byłem przecież Żydem. Kiedy przyszli po komunistów, nie protestowałem. Nie byłem przecież komunistą. Kiedy przyszli po socjaldemokratów, nie protestowałem.
Nie byłem przecież socjaldemokratą. Kiedy przyszli po związkowców, nie protestowałem. Nie byłem przecież związkowcem. Kiedy przyszli po mnie, nikt nie protestował. Nikogo już nie było."

Obecnie można dodać jeszcze jedną linikę:
"Kiedy przyszli po Sędziów, nie protestowałem. Nie byłem Sędzią."

--
Bruno

Data: 2019-08-21 10:56:27
Autor: Alfred Szałaput-Klęska
W dniu środa, 21 sierpnia 2019 19:37:38 UTC+2 użytkownik Bruno Brunowski napisał:
> [...]

Obecnie można dodać jeszcze jedną linikę:
"Kiedy przyszli po Sędziów, nie protestowałem. Nie byłem Sędzią."

Zaklinacie rzeczywistość. Ilu pełowian pis zamknął przez 3,5r?

Pis antysemicki?
500 tysi dla Engelkingowej
100mln na cmentarz "ż"
20mln dla JP Morgan
Wycofanie się z badań w Treblince pod naciskiem "ż"
Wycofanie się z ustawy IPN pod naciskiem "ż"
Knesejm
etc.

Kogo chcecie załadować w chu?

Co powiecie o tym:
https://youtu.be/-cKSb24uOFA

Amok. Seweryn, Materna, Boczarska w kampanii porównującej obecną Polskę z III Rzeszą