Amoled czy IPS?

Data: 2020-02-17 00:51:12
Autor: Netx
Amoled czy IPS?
Od kilku lat korzystam z dwóch programów na telefonie:
- Supermemo.com: 20-30 minut dziennie
- Ankiweb: 20-25 minut dziennie
Chcę teraz kupić nowy telefon i mam pytanie czy mogę rozważać z ekranem
Amoled czy jednak może się wypalić? Chciałbym aby minimum 2 lata  ekran
wytrzymał (tzn. rozumiem że mogą wystąpić różne awarie, ale chcę uniknąć
pewnego wypalenia się ekranu przy moim użytkowaniu). Obecnie mam ekran
IPS i jakość obrazu jest ok tyle że chcę bardziej nowoczesny telefon.
IPSy są w mniejszości w markach jakie biorę pod uwagę (Xiaomi, Huawei,
Samsung).

Data: 2020-02-17 02:30:29
Autor: J.F.
Amoled czy IPS?
Dnia Mon, 17 Feb 2020 00:51:12 +0100, Netx napisał(a):
[...]

Uzywalem samsunga s4 dluzej i sladow wypalenia nie ma.

J.

Data: 2020-02-17 23:16:51
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Amoled czy IPS?

"Netx" 5e49d571$0$510$65785112@news.neostrada.pl

IPSy są w mniejszości w markach jakie biorę pod
uwagę (Xiaomi, Huawei, Samsung).

IPSy są w tańszych modelach.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'

Data: 2020-02-18 05:20:01
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
Amoled czy IPS?
Netx wrote:
Amoled czy jednak może się wypalić?

Oczywiscie, ze sie zbranzuje, wystarczy ze
bedzie "gnieciony" przez kilka godzin przy
stalym obrazie w temperaturze teleCHŁAMu
powyzej ~ 45°C!

*Obojetnie* od ZŁODZIEJA-producenta a
szczegolnie *chinaCHŁAM* (na to barachlo
*nie* nalezy nawet popatrzec!), TFU.

--
Stacja Zajebałowo-Koluszki

? http://bit.ly/2V21n5E ?

Data: 2020-02-21 20:25:19
Autor: LordBluzg(R)
Amoled czy IPS?
W dniu 2020-02-17 o 00:51, Netx pisze:
[...]

Wypalanie ekranu następuje podczas dłuższego używania statycznego ekranu (elementy stałe grafiki/np.gra) przy udziale co najmniej kilku godzin dziennie. Przykładowo, jeśli włączysz sobie "Pokemony" w samochodzie pod ładowarką i będzie Ci telefon świecił kilka godzin.
Dokąd masz gwarancję, to wypalenie ekranu jest uwzględniane i jest podstawą do naprawy/wymiany.

--
LordBluzg(R)
                 <<<Pasek Grozy TVPiS>>>

Data: 2020-02-22 07:02:42
Autor: ? Stacja Zajebalowo-Koluszki ?
Amoled czy IPS?
LordBluzg(R) wrote:
Dokąd masz gwarancję, to wypalenie ekranu jest uwzględniane i jest podstawą do naprawy/wymiany.

Powtarzasz sie, tzn. SPAMujesz perfidnie, wszystko
bylo pod <r2fomp$1t5d$1@gioia.aioe.org>

Na "zimno" mozesz setki godzin wyswietlac ten sam
chlam i wyswietlacz sie nie zbranzuje, tylko pod
wysoka temperatura (powyzej 45°C) zacznie sie
destrukcja "mądralo"..., jebiesz banialuki sam nie
wiedzac o tym, powtarzasz sie "fircyku" TFU, TFU!

--
Stacja Zajebalowo-Koluszki

? http://bit.ly/2V21n5E ?

Amoled czy IPS?