Amor

Data: 2009-08-08 07:52:53
Autor: RhPlus
Amor
Urwał się tylni amortyzator w mojej asterce (f kombi). Wiem że czeka mnie wymiana obu na osi, lecz zastanawiam się czy musi być to "gruba" inwestycja. Na allegro sporo tańszych niż markowe np. kamoka, SRL i wiele innych. Ktoś jeździ/ł na takich? Jakie wrażenia?

Data: 2009-08-08 10:07:28
Autor: Rafal...
Amor
Użytkownik "RhPlus" <pelnespamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:h5j3vk$7up$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Polecam raczej tylko Kayaba. Cena nie jest zaporowa. Tanie odradzam, będziesz czuł się jakbys w ogóle nie zmienił....

--
Rafał - Tarnów
rafal.tarnow ( małpa ) gazeta.pl

Data: 2009-08-08 10:39:37
Autor: Czabu
Amor

[...]

Czy 80/110zł (olej/gaz) za markowy amortyzator to jest "gruba inwestycja"?
Jeżeli tak, to może samochód jest "za grubą inwestycją"?

 Na allegro sporo tańszych niż markowe np. kamoka, SRL i
wiele innych. Ktoś jeździ/ł na takich? Jakie wrażenia?

SRL - Super Racing League. Mnie wystarczy, żeby nigdy tego nie kupić ;-)

Policz, ile kosztuje Cię montaż amortyzatorów. Potem zastanów się, jaki będzie łączny koszt wymiany, jeżeli okaże się, że ta taniocha jest do bani i trzeba ją reklamować (albo zmienić na coś lepszego).
Żeby nie było, że sobie teoretyzuję... Dwóch znajomych skusiło się na te wynalazki i jeździłem tymi samochodami - totalna porażka. Jeden z nich jest już umówiony na kolejną wymianę (po kilku miesiącach od poprzedniego montażu).

Pozdrawiam
Czabu

Data: 2009-08-08 17:41:49
Autor: PaweL
Amor
...jeżeli okaże się, że ta taniocha jest do bani i
trzeba ją reklamować (albo zmienić na coś lepszego).

Taniochy nie psują się tak szybko. Łatwo zrobić długowieczny amortyzator. Wystarczy żeby słabo tłumił - siły które musi wytrzymać sa o wiele mniejsze niż w porządnym amorze. I tak sie właśnie robi te najtańsze.

Data: 2009-08-09 15:34:47
Autor: Czabu
Amor

Użytkownik "PaweL" <lespaw@interiakropkaonet.pl> napisał w wiadomości news:h5k56p$7fg$1news.interia.pl...

Wystarczy żeby słabo tłumił - siły które musi wytrzymać sa o wiele mniejsze

Amortyzator, który slabo tłumi, jest niesprawnym amortyzatorem ;-)

Pozdrawiam
Czabu

Amor