Amor Mozo Soul R -prosba-pytanie

Data: 2013-05-08 22:49:22
Autor: arek333
Amor Mozo Soul R -prosba-pytanie
Witam
Mam pytanko dotyczące tego amorka. Typ R podobno ma ustawiane 2 skoki 70mmm i 140mm. Obecnie amor ma ustawiony ten mniejszy skok. Slyszalem, ze przestawia sie go wewnątrz po rozebraniu. Nie mogę znalezc zadnego manuala do tej operacji a nie chce sie do tego zabierac bez wskazowek. Czy ja dobrze rozumiem, że w jednej goleni tego amora jest sprezyna a w drugiej wklad olejowy tlumiący? Jak zabrac się do rozbierania? tego amortyzatora? Co z dzwigienką od regulacji  tlumienia?

Amor Mozo Soul R -prosba-pytanie