Amor do XC

Data: 2009-05-22 14:10:32
Autor: Mamut
Amor do XC
Witam
Jestem na etapie kupowania amortyzatora.
Z kasą krucho, ale mogę pozwolić sobie na epicona. Za 100zł więcej mozna kupić tore 302 solo air. Jak myślicie warto dopłacać do tory. Na mtbr na torze 302 (sprężynowej) wieszaja psy bo cieknie olej.

pozdrawiam

Data: 2009-05-22 15:57:24
Autor: Raist
Amor do XC
Użytkownik "Mamut" <konrad_pl.bezspamu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gv64o1$4g0$1news.onet.pl...
[...]

w rowerze do 4x mam zeszorocznego epicona i cały czas działa, mimo że go nie oszczędzam ;)

Raist

Data: 2009-05-24 12:18:40
Autor: piotrkisiel
Amor do XC
On 22 Maj, 14:10, "Mamut" <konrad_pl.bezsp...@poczta.fm> wrote:
[...]

Zamiast tego epicona zainteresowałbym się czymś używanym. Tak się
składa, że mam w szafie Judy C z 2001 (to jeszcze z czasów, kiedy
robili dobre sprężynowe judyty w kąpieli olejowej), jeżdżona ok roku,
z tego co pamiętam, i od tej pory leży sobie w szafie nieużywana.
Polecam.

Pozdrawiam,
Pil

Data: 2009-05-25 12:47:17
Autor: Mamut
Amor do XC
piotrkisiel@gmail.com {piotrkisiel@gmail.com} naskrobał:

[...]

Żeby to była sl :)
Mnie zależy na ugniczu z grubymi goleniami i powietrznym.

Data: 2009-05-25 10:46:20
Autor: piotrkisiel
Amor do XC
> [...]

Żeby to była sl :)
Mnie zależy na ugniczu z grubymi goleniami i powietrznym.

W tamtych czasach z powietrznych RSów to były SIDy. Cała reszta to
sprężynowce ;-)

Pil

Data: 2009-05-24 20:25:59
Autor: kml
Amor do XC
[...]

Skąd cieknie? Jeżeli chodzi o RS'a to po raz nie wiem który napiszę "tylko motion control" a z tego co kojarze to 302 nie ma MC tylko turnkey.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Data: 2009-05-25 12:45:54
Autor: Mamut
Amor do XC
kml {AflySteX@gaOzeFta.lp} naskrobał:

[...]

Na mtbr różne dziwne rzeczy wypisują, ale w przypadku tory chyba połowa wpisów była o tym cieknięciu.
Tak dopiero tora 318 a teraz race ma motion control.

Czyli wychodzi, że brać epicona albo dołożyć 300zł do RSa z MC albo marcoka MX pro.

Data: 2009-05-25 21:53:25
Autor: kml
Amor do XC

Użytkownik "Mamut" <konrad_pl.bezspamu@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvdstc$9de$1news.onet.pl...

Na mtbr różne dziwne rzeczy wypisują, ale w przypadku tory chyba połowa wpisów była o tym cieknięciu.

No ale żadnych konkretów, albo ja już ślepy jestem. Może cieknąć spod dekla na górze albo śrubki na dole ale licho wie co autor miał na myśli.

Tak dopiero tora 318 a teraz race ma motion control.

Czyli wychodzi, że brać epicona albo dołożyć 300zł do RSa z MC albo marcoka MX pro.

Ja jestem fanem rs'a z MC i tylko i wyłącznie kwestia finansowe sprawiły, że nie kupiłem sobie takiej tory 318 do HT :(

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 22/04/2009

Amor do XC