Amortyzacja

Data: 2010-08-04 23:16:25
Autor: Norbert
Amortyzacja
4. Tarcie statyczne - Czy cechą powietrznych amortyzatorów jest to, że mają większe tarcie statyczne (pewnie więcej uszczelek i oporów z tym związanych) czy to się z czasem trochę wyrobi. Aktualnie (500km) mam tak, że amortyzator (FOX Talas) nie reaguje na zwiększanie obciążenia aż do momentu kiedy wsuwa się z 5mm, to samo w drugą stronę, jest przez to mało czuły. Sprężynowca (vanilla) mogę bez problemu wcisnąć ile chcę, nie ma tego "przycinania".

Wiesz co moj sprezynowiec ostatnio wlasnie tak przycinal, az go calego rozebralem i dobrze nasmarowalem i od teraz znow wybiera nawet nierowne plytki chodnikowe. Mysle ze to tylko kwestia dobrego smarowania.

Amortyzacja