Data: 2010-08-05 07:27:47 | |
Autor: solar | |
Amortyzacja | |
W dniu 2010-08-04 23:08, wojek pisze:
1.We wszystkich moich Bomberach też regulacja powrotu była na dole. I faktycznie ustawiam to raz na rok po serwisie. To kwestia stylu jazdy i upodobania - jedni wolą, żeby amor powracał szybko, szczególnie jeśli zasuwasz szybko w dół po kamorach lub korzeniach, natomiast przy jeździe bardziej FR czy XC większe tłumienie powrotu nie odbija Cię od ziemi po lądowaniu czy "długich" muldach. 2.Na szczęście mam z przodu tylko tłumienie powrotu i ETA. Z tyłu ProPedal ma trzy "biegi", ale jak ustawiłem to raz, tak nie ruszam od 3 lat. 4.Foxy powietrzne są mocno "serwisobiorne". Tam jest bardzo mało oleju i szybko się brudzą. Co 3-4 tygodnie trzeba je czyścić, aby zachowały swoje właściwości. Odwdzięczają się za to świetną pracą. Ale właśnie z powodu ilości wymaganej im uwagi na razie rezygnuję z Talasa. -- Solar www.solar.blurp.org GG 1834424 "Nie podobało mi się, że inteligentni ludzie wierzą tylko dlatego, że inni inteligentni ludzie też wierzą." prof. James D. Watson |
|