Amortyzator

Data: 2013-05-07 02:32:31
Autor: Iguan_007
Amortyzator
Hej,

Nie mam juz cierpliwosci po raz kolejny remontowac amortyzatora w moim rowerze. Czy ktos moze mi powiedziec jakim modelem FOXa moge zastapic ten amortyzator:
http://tinyurl.com/cxm86ye

Rower to Specialized StumpjumperFSR Expert 2008. Jest w nim zainstalowany amortyzator sygnowany logiem Speca ale pewnie to i tak wyrob FOXa. W miare mozliwosci szukam czegos prostszego (bez "Braina") ale dobrej jakosci. Z gory dzieki.

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-05-07 12:11:02
Autor: bans
Amortyzator
W dniu 2013-05-07 11:32, Iguan_007 pisze:

W miare mozliwosci szukam czegos prostszego (bez "Braina")

Z czystej ciekawości - dlaczego bez Braina?

--
bans

Data: 2013-05-07 03:27:09
Autor: Iguan_007
Amortyzator
On Tuesday, May 7, 2013 8:11:02 PM UTC+10, bans wrote:
> [...]

Z czystej ciekawo�ci - dlaczego bez Braina?

Moze nie tak, ze zdecydowanie nie chce z Brainem. Jak juz bedzie to ok ale nie widze specjalnej wartosci dodanej. Rower nie jest szczegolnie lekki, jesli moge go odciazyc bez duzej straty w uzytecznosci byloby fajnie. Sam system dodaje troche komplikacji, nie wiem czy warto (na moim amatorskim poziomie). Sam system dziala dobrze ale nie wiem czy zwyczajny, dobry amortyzator bedzie az tak znaczaco gorszy.

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-05-07 12:33:22
Autor: bans
Amortyzator
W dniu 2013-05-07 12:27, Iguan_007 pisze:

[...]

Nie wiem w sumie do czego ci to, ale może po prostu i bez kombinowania Fox RP23?

--
bans

Data: 2013-05-07 03:46:36
Autor: Iguan_007
Amortyzator
On Tuesday, May 7, 2013 8:33:22 PM UTC+10, bans wrote:

Fox RP23?

Dzieki, na jakie dane patrzyles ze wiesz ze ten akurat pasuje? Tylko dlugosc skoku czy trzeba tez cos innego mierzyc?

Pozdrawiam,   Iguan   - Iguan007   Sezon caly rok:   http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia   --

Data: 2013-05-07 12:53:56
Autor: bans
Amortyzator
W dniu 2013-05-07 12:46, Iguan_007 pisze:

Dzieki, na jakie dane patrzyles ze wiesz ze ten akurat pasuje? Tylko dlugosc skoku czy trzeba tez cos innego mierzyc?

Wazna jest dlugosc.

http://www.foxracingshox.com/archive/bike/11/shocks/FLOAT

Ma byc tyle samo, co w twoim starym damperze.

Oprocz tego trzeba się upewnic, czy szerokosc jest OK, bywa, ze nowy, inny damper moze o cos zawadzac, bo wystaje mu jakis dzyndzel inaczej niz staremu ;)

--
bans

Amortyzator