[Szukam] Amortyzator 28" 1 1/8" - używany.

Data: 2009-05-10 11:01:02
Autor: Andrzej W.
[Szukam] Amortyzator 28" 1 1/8" - używany.
Witam,

Przyjmę w dobre ręce i wdzięczność brzęczącą wyrażę w granicach rozsądku za amortyzator 28" ze sterami 1 1/8", gwint albo ahed.
Nie mam kasy na to co bym chciał, a kupować czegoś nowego, co jest dla mnie złomem z założenia też nie mam ochoty.
Chodzi mi tylko o zachowanie geometrii, więc amortyzator może być sztywny :-) byle w pełnym wysunięciu. Drewnianych rączek też nie mam więc drobne uszkodzenia sobie naprawię.
Z góry dziękuję.

Druga opcja, coś używanego ale sprawnego do trekingu z olejowym tłumieniem i blokadą, za rozsądne pieniądze, może jakoś uzbieram.

--
Pozdrawiam,
Andrzej

[Szukam] Amortyzator 28" 1 1/8" - używany.