Amortyzator 28/29"

Data: 2014-04-13 20:48:58
Autor: qrt
Amortyzator 28/29"
Dnia Sun, 13 Apr 2014 19:29:03 +0200, fojtek napisał(a):

Zastanawiam się nad zakupem amortyzatora. Problem w tym że obecnie używam streetowego sztywniaka. Chciał bym czegoś równie pewnego w prowadzeniu ale ze skokiem 5-6cm. Ma wybierać niewielkie kamienie na szutrówkach czy kępy trawy na ścieżkach. Nie przewiduję większych zabiegów pielęgnacyjnych, będzie traktowany podobnie jak łańcuch.
Fajnie gdyby miał blokadę i ważył <2kg. Chciałbym żeby przetrzymał 10-15 kkm z czego ponad 90% miasto.

Co polecacie w sensownej cenie (ok 300PLN).

IMO w tej cenie to nie ma sensu.

Data: 2014-04-13 21:45:04
Autor: fojtek
Amortyzator 28/29"

Co polecacie w sensownej cenie (ok 300PLN).

IMO w tej cenie to nie ma sensu.

Ponieważ?

Przypomnę: nie oczekuję regulacji tłumienia kompresji ani odbicia, wagi poniżej 1,5 kg ani skoku 150mm. Wystarczy mi coś klasy MoZo Pro (ktoś jeszcze pamięta?) tyle że na 28".

Data: 2014-04-14 09:36:42
Autor: qrt
Amortyzator 28/29"
Dnia Sun, 13 Apr 2014 21:45:04 +0200, fojtek napisał(a):

Co polecacie w sensownej cenie (ok 300PLN).

IMO w tej cenie to nie ma sensu.

Ponieważ?

poniewż to naprawdę niska półka i raczej nie oczekiwałbym sprzętu co to
"pewnością prowadzenia" dorówna sztywniakowi, wytrzyma 15tyś km i bedzie
ważyć mniej niż 2 kg. Choć być może co innego niż na rozumiesz jako "pewność prowadzenia", oraz
"wytrzyma" też pojmujesz inczej. Ale z tanich widelców z jakimi miałem do czynienia żaden nie spełnił moich
oczekiwać.

Amortyzator 28/29"