Amortyzator RST Gila T4 kontra tuning...

Data: 2009-06-04 11:38:24
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Amortyzator RST Gila T4 kontra tuning...

Reprezentuje amatorszczyznę w dziedzinie grzebologii rowerowej ale mam sporo zapału i chęci do zabawy ...
Chciałbym zapytać sie doświadczonych tuningowcow czy i jak mogę podkręcić swoja Gile tak by zwiększyć jej skok z 80 do powiedzmy 100mm i zwiększyć jej jeszcze trochę miękkość (myślałem o zalaniu olejem goleni ze sprężyna).

Jeśli można, prośże o porady, rady i propozycje :)

Mam Gile T4.
O zwiększeniu skoku zapomnij.
Ja zrobiłem tak:
- uszczelniłem amortyzator oringami i podkładkami od spodu, korki również
- zalałem olejem

Po zalaniu olejem spuchły nieco elastomery, zrobił się tłoczek.
Amorek jest tak szczelny, że pod koniec odbicia wraca wolniej z powodu poduszki powietrznej.

zyga

Data: 2009-06-04 12:54:51
Autor: karbar
Amortyzator RST Gila T4 kontra tuning...
Po zalaniu olejem spuchły nieco elastomery, zrobił się tłoczek.
Amorek jest tak szczelny, że pod koniec odbicia wraca wolniej z powodu poduszki powietrznej.

Mówią, że się nie da, przyszedł jeden, który nie wie, że się nie da i zrobił :> Nie boisz się o plastikowe korki?

pozdrawiam
karbar

--
[wro][Leniwa MuShellka], gg:2240510
rower: Merida Matts Sport 100, RS Psylo SL

Data: 2009-06-04 22:53:33
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Wiem, że się da!
Ostatnio nie używam tego amortyzatora, ale cały czas mam plan zamiany korków na alu.
Nawet odpowiedniego człowieka znalazłem ze sprzętem do zrobienia ich w przystępnej cenie.

zyga

Amortyzator RST Gila T4 kontra tuning...