Data: 2016-07-18 22:10:34 | |
Autor: Piotr aka dracorp | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
Witam
Właśnie skończyłem "serwisować" przedni amor Rockshox XC32 TK Solo Air. Co mnie zastanowiło: Czy to normalne że tłumik tak ciężko wychodzi i wchodzi? Nie pamiętam jakie miałem ciśnienie przed serwisem ale teraz mam 75-80PSI przy 70kg i mam wrażenie jakby ciężej się uginał. Jutro się upewnię jak w trasie. Boję się że tłumik podczas wkładania mógł nie zatrybić ale tam nie było nic skomplikowanego, tylko że ciężko wchodził do komory z olejem. Inna sprawa że olej 15W nie miał lepkości 15W oryginalnego. Za późno to zobaczyłem i już nie kupowałem nowego. 57.1 zamiast 42.80. No i brak oleju w komorze powietrznej, dziwne trochę. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr.r.public at gmail dot com |
|
Data: 2016-07-18 23:18:54 | |
Autor: Piecia aka dracorp | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
Witam
Jednak się dobrze ugina, w domu sprawiał wrażenie sztywnego ale podczas jazdy jest w miarę dobrze. |
|
Data: 2016-07-19 08:30:20 | |
Autor: twistedme | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
W dniu 2016-07-19 o 08:18, Piecia aka dracorp pisze:
WitamCzyli po serwisie nie jest lepiej? Że posłużę się cytatem: "skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?" :) |
|
Data: 2016-07-19 05:01:09 | |
Autor: Piecia aka dracorp | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
W dniu wtorek, 19 lipca 2016 08:30:23 UTC+2 użytkownik twistedme napisał:
Czyli po serwisie nie jest lepiej? Że posłużę się cytatem: "skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać?" :) Po moim serwisie :) więc prawie darmo, pomijając czas przeznaczony na to. Pewnie olej musiał się wszędzie dostać i potrzeba było czasu. W końcu tłumik ciężko wchodzi. Ciągle intryguje mnie ten brak oleju w komorze powietrznej. Niby trzeba dać "jakiś" smar. Ale ludziska robili bez. A na stronie srama za bardzo się nie doszukuję. |
|
Data: 2016-07-19 23:34:37 | |
Autor: Wojtek Paszkowski | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
"Piecia aka dracorp" <piotr.rogoza@wp.eu> wrote in message news:483296f7-525d-4ab0-a211-08394d50c3ffgooglegroups.com... Ciągle intryguje mnie ten brak oleju w komorze powietrznej. Niby trzeba dać "jakiś" smar. Ale ludziska robili bez. A na stronie olej w komorze powietrznej co po najwyżej może zmieniać charakterystykę pracy (objętość komory) i stanowić jakąś tam ochronę przed dobiciami - można dolać, jak komuś nie zależy na 100% skoku i bardziej liniowej charakterystyce. Za smarowanie odpowiada i tak olej w komorze dolnej i smar na oringu. pozdr |
|
Data: 2016-07-20 21:07:36 | |
Autor: Piotr aka dracorp | |
Amortyzator Rockshox XC32 TK po serwisie | |
Dnia Tue, 19 Jul 2016 23:34:37 +0200, Wojtek Paszkowski napisał(a):
olej w komorze powietrznej co po najwyżej może zmieniać charakterystykęDobrze wiedzieć. Do oringa się nie dokopałem bo aż tak nie rozbierałem. Oleju trochę dałem, tak kilka ml. -- piecia aka dracorp pisz na: piotr.r.public at gmail dot com |
|