Amortyzator Santour XCR RL

Data: 2012-06-12 03:16:37
Autor: marta
Amortyzator Santour XCR RL
Witam,
proszę o informację jak poznać z którego roku jest amortyzator.
Przejrzałam stronę producenta - wszystko wskazuje na to,że jest to
rocznik 2007 lub 2008. Na odwrocie amortyzatora jest wygrawerowane 07,
czy to oznacza,że jest z 2007 roku?
z góry dziękuję
Marta Puczko

Data: 2012-06-12 20:50:19
Autor: Wujek
Amortyzator Santour XCR RL
Przy okazji. W mojej "wołdze" mam Santura M2000. Jeżdże na nim już drugi sezon. Muszę przyznać, że za tą cenę nie spodziewałbym się, że TAKI AMOR wytrzyma TAKIE jazdy. Gdybym miał wybulić 500 stów za nowego DART`a to chyba bym się nie zdecydował. Albo mam cholerne szczęście, alboi rzeczywiście nic złego nie można na temat tego sprzętu powiedzieć. Jeno te naklejki strasznie wsiackie ;)

Pozdrawiam, M.