Amortyzator Suntour XCR uszczelki

Data: 2012-09-28 08:53:11
Autor: Maciek
Amortyzator Suntour XCR uszczelki
Amortyzator jeszcze nie ma mega luzów, ładnie chodzi, w zupełności mi wystarcza. Szkoda go wyrzucać ale pojawił się problem... zalałem go jakiś czas temu olejem i widzę, że uszczelki zaczynają mówić "dość". Olej ładnie wypływa górą, smaruje golenie ;-), dalej ścieka w dół i nie oszczędza podłogi.

Uszczelek - oryginałów u nas nie namierzyłem a na zachodzie są po ~10e + przesyłka, zakup mija się z celem, więc mam pytanko.
Czy próbował ktoś do XCRa wcisnąć simmeringi 30x40x7? Podejdzie toto zamiennie?

Pozdrawiam
Maciek

Amortyzator Suntour XCR uszczelki