Amortyzator do Trekkinga Author Linea ?

Data: 2012-07-09 14:01:31
Autor: Jarek
Amortyzator do Trekkinga Author Linea ?
Jak w temacie - chcę zamontować jakiś przyzwoity amortyzator - rowerem jeździ moja kobieta - raczej po utwardzonych drogach + leśne ścieżki itp...
Rower ma koło 10 lat - czyli rama stalowa i wszystko antyczne.
Co polecicie w cenie od 300 do 500zł.
Dodatkowo chcę zmienić mostek - bo oryginalny jest bardzo krótki, a chcę przesunąć kierownicę trochę do przodu.

Data: 2012-07-11 06:50:30
Autor: subcom
Amortyzator do Trekkinga Author Linea ?
Hello,

mnie też interesuje odpowiedź na to pytanie - jako iż moja żona jeździ tym
modelem Authora i też się domaga amortyzatora. Z tym, że w sklepie rowerowym
zasugerowano mi, że to bez sensu bo zmieni się geometria roweru i co za tym
idzie "właściwości skrętne". Może ktoś to przerobił w praktyce?

pozdrower

subcom

Data: 2012-07-18 12:06:46
Autor: Jarek
Amortyzator do Trekkinga Author Linea ?
Nikt nic nie napisał - więc napisze ja ;-)
Kupiłem takiego amora : Suntour NEX 4610 , 1 " gwint
Pasuje idealnie - tylko trzeba wykręcić stary widelec i zdjąć bieżnię łożyska żeby przełożyć do nowego.
Trzeba też przyciąć koło 3-4 cm nadmiaru gwintu żeby wszystko ładnie się spasowało.
Po wymianie rower jest wyższy koło 6cm - co znacznie poprawia ergonomię - amor działa przyzwoicie jak na taką kasę.
Dodatkowo wymieniłem wspornik kierownicy i opony - i teraz rower jak nowy.
Koszt całej inwestycji - 310zł z wysyłką części.

Amortyzator do Trekkinga Author Linea ?