Amortyzator do XC pod 110kg

Data: 2009-08-05 22:20:20
Autor: kml
Amortyzator do XC pod 110kg

Użytkownik "Krzysztof 'blondi' Tobias" <wracam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h5cp72$b4a$1news.onet.pl...
Szanowni Grupowicze!

Stary amorek (leciwy Rock Shox Jett AD2000) byl zszedl mi ostatecznie. Musze kupic cos nowego. Bardzo spodobala mi sie REBA ale nie ma mocowan pod V-ki. Nie chce wymiany na tarcze, i nie mam obecnie wiekszego rozeznania w rynku, dlatego prosze o pomoc.

Co polecicie do:
- ramy 23cale (mam prawie 2metry),
- masy 110kg
- jezdzenia XC + bardzo sporadyczne wypady na Snieznik / Czarna Gore (ale to nadal bedzie XC)
- koniecznie z mocowaniem V-brake
- koniecznie z manetka blokowania amortyzatora
- koniecznie ze skokiem co najmniej 100mm
- w cenie do absolutnie maksymalnie 1700zl

bede wdzieczny za wszystkie sugestie,

Bez kozery powiedziałbym PIKE plu ew koszt najtwardszej sprężyny bądź wersja powietrzna, ale tam raczej nie uświadczysz piwotów pod v-ki. Rzuć okiem na obecną ofertę RS i tam powienieneś coś dobrać a jeżeli z osią 20mm ( co BARDZO polecam ) to od razu kupisz sobie jakąś tarczówkę na przód i będzie miodzio.

kml
Last update 19/07/2009 manual do TIME Z i nowe graty.

Amortyzator do XC pod 110kg