Amortyzator do roweru miejskiego z kołem 28 cali

Data: 2012-10-12 09:10:42
Autor: Piotr Klimek
Amortyzator do roweru miejskiego z kołem 28 cali
Czesc,
Jeżdzę po mieście na rowerze Multicycle z kołami 28", jedyne czego mi w
nim brakuje to jakaś amortyzacja przedniego widelca. Jaki byście polecili
amortyzator do takiego roweru? Nowsze modele MC mają amortyzatory ale
producent określa je jako 'MC monoshock' i nic mi to nie mówi. Z góry
dzięki za sugestie.

Piotr Klimek

Amortyzator do roweru miejskiego z kołem 28 cali