Amortyzator skrętu gsxr 1000 k1

Data: 2014-08-08 19:34:02
Autor: siwy547
Amortyzator skrętu gsxr 1000 k1
Witam. Mam pytanie odnośnie amortyzatora skrętu,kupilem suzuki gsxr 1000 k1,i oczywiście amortyzatora skrętu w nim nie byo ktoś go wyciągnął, i teraz szukam go na allegro ,ale nie ma do mojego modelu i nie wiem czy np:  by nie pasował od modelu 600 i 750 z k1 k2 k3,???
Pomóżcie jak ktoś sie orientuje niech mi coś podpowie.

Data: 2014-08-11 15:28:48
Autor: pk
Amortyzator skr�tu gsxr 1000 k1
W dniu piątek, 8 sierpnia 2014 21:34:02 UTC+2 użytkownik siwy547 napisał:
Witam. Mam pytanie odnoďż˝nie amortyzatora skrďż˝tu,kupilem suzuki gsxr 1000 k1,i oczywiďż˝cie amortyzatora skrďż˝tu w nim nie byo ktoďż˝ go wyciďż˝gn��, i teraz szukam go na allegro ,ale nie ma do mojego modelu i nie wiem czy np:  by nie pasowaďż˝ od modelu 600 i 750 z k1 k2 k3,???

Pom�cie jak kto� sie orientuje niech mi co� podpowie.
 Nie ma powodów w sumie żeby nie pasował, to jest taka sama rama (oprócz tego że K1000 ma ją z grubszej blachy).

Tu masz to narysowane dla 1000:
http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx-r1000-2001-2002-usa_model16070/partslist/98679.html#results

Tu dla 600:

http://www.cmsnl.com/suzuki-gsx-r600z-2001-2003-usa_model16078/partslist/97900.html#results

Aczkolwiek skoro i tak nie masz to wielu mówi że fabryczny amor gsxr-a (wg mnie działa ale moto jest nieprzyjemne przy małych prędkościach) jest do niczego i zdecydowanie lepiej jakis aftermarket - ohlins czy cuś. KJ

Amortyzator skrętu gsxr 1000 k1