Amortyzator w zimie

Data: 2009-11-16 19:45:50
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Amortyzator w zimie
Dnia 16.11.2009 07:16 użytkownik Sailor napisał :
Mam pytanie dotyczace eksploatacji roweru w zimie. Konkretnie chodzi o amortyzator. "Fachowiec" w serwisie stwierdzil, ze nalezy zalozyc sztywny bo standardowy widelec bedzie "do wyrzucenia".
Pytania:
- jak zachowa sie amortyzator powietrzny, czy mozna uzywac?
- jak zachowa sie amortyzator olejowy, czy mozna uzywac?

Ja bym tak do końca nie rzucał tego fachowca na pożarcie. Dużo zależy co to za widelec i gdzie chcesz jeździć. Posolone drogi dla kiepsko uszczelnionego widelca to zabójstwo.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Amortyzator w zimie