Amortyzator-wymiana oleju

Data: 2016-02-13 13:10:35
Autor: solar
Amortyzator-wymiana oleju
W dniu 2016-02-10 o 08:50, mbut pisze:
Witam
Ciekawy jestem jak często wymieniacie oleje w swoich amorkach. Druga
sprawa jak zlejesz stary olej to czym usunąć resztki zużytego oleju? czy
moĹĽna benzynÄ… ekstrakcyjnÄ…?

Zależy od ilości oleju. Jeśli to amor nowej generacji, gdzie oleju smarującego jest ze 20 ml na lagę, to ja wymieniam co 2-3 miesiące.
Dolne lagi myję (i to podpowiedź z porządnego serwisu) pod prysznicem, wodą z płynem do naczyć. Górne, łatwiejsze myciu, szmatką i alkoholem izo.
Gdy miałem amor z otwartą kąpielą olejową, serwisowałem raz w roku.

--
Solar             www.solar.blurp.org
"Kobiety są błędem natury (...). Pełnym urzeczywistnieniem rodzaju ludzkiego jest mężczyzna."

Data: 2016-02-13 05:02:33
Autor: rzymo
Amortyzator-wymiana oleju
W dniu sobota, 13 lutego 2016 13:10:52 UTC+1 użytkownik solar napisał:
(...)
Gdy miałem amor z otwart± k±piel± olejow±, serwisowałem raz w roku.

Z otwart± to zmieniałem co 2-3 lata (olej + uszczelki w Bomberze). Na plus jedynie ¶wiadomo¶ć, że dbam o sprzęt i że teoretycznie powinien być bardziej czuły (a nie był :)).

Data: 2016-02-15 23:17:22
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
Amortyzator-wymiana oleju
W dniu 2016-02-13 o 14:02, rzymo pisze:

Z otwart± to zmieniałem co 2-3 lata (olej + uszczelki w Bomberze).
>Na plus jedynie ¶wiadomo¶ć, że dbam o sprzęt i że teoretycznie powinien być bardziej czuły (a nie był :)).

A jak miał być bardziej czuły? Co miał jeszcze wybierać? Li¶cie nie wystarcz±? ;)

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Amortyzator-wymiana oleju