Amortyzator za 100tys zl?!

Data: 2010-01-05 17:50:11
Autor: Piotrek
Amortyzator za 100tys zl?!
Witam Was.
Przegladam allegro i sie natknalem:
http://allegro.pl/item874575674_amortyzator_widelec_rock_shox_tora_race_pivoty.html

to jakas pomylka w cenie jest, prawda? :)

Data: 2010-01-05 17:54:33
Autor: Rafał VFR
Amortyzator za 100tys zl?!
Ja kilka razy widziałem taką i inne aukcje za podobną kwotę.
Aż mnie nosiło żeby napisać o co chodzi.
Swoją drogą to jaka jest opłata za wystawienie przedmiotu z taką kwotą ?
Pzdr
RK

Data: 2010-01-05 18:00:26
Autor: Piotrek
Amortyzator za 100tys zl?!

Użytkownik "Rafał VFR" <rafalvfr@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hhvqsd$iff$1achot.icm.edu.pl...
[...]

2zl za wystawienie + 3000zl od sprzedazy.

Data: 2010-01-05 17:51:58
Autor: CleaneR
Amortyzator za 100tys zl?!
Użytkownik "Piotrek" <ofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:hhvr7e$1hv$1inews.gazeta.pl...

2zl za wystawienie + 3000zl od sprzedazy.

pranie pieniedzy?

z pokladu lotniskowca HMS "INVINCIBLE" specjalnie dla pl.rec.rowery

    Michał "CleaneR" Sciążko

Data: 2010-01-05 19:05:38
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Amortyzator za 100tys zl?!
CleaneR bredzi/łże/gada/bełkocze/zeznaje (niepotrzebne skreślić):
Użytkownik "Piotrek" <ofc@gmail.com> napisał w wiadomości news:hhvr7e$1hv$1inews.gazeta.pl...

2zl za wystawienie + 3000zl od sprzedazy.

pranie pieniedzy?

Raczej chęć zwrócenia uwagi na aukcje firmy.

Data: 2010-01-05 22:58:47
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Amortyzator za 100tys zl?!
Dnia 05.01.2010 17:50 użytkownik Piotrek napisał :
Witam Was.
Przegladam allegro i sie natknalem:
http://allegro.pl/item874575674_amortyzator_widelec_rock_shox_tora_race_pivoty.html

to jakas pomylka w cenie jest, prawda? :)

Nie, po prostu piwoty zaczynają być rarytasem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Amortyzator za 100tys zl?!