Amortyzator+zima: opinie

Data: 2009-08-20 22:48:57
Autor: Wojtek Paszkowski
Amortyzator+zima: opinie

"Rycerz" <mactracWYTNIJTO@poczta.onet.pl> wrote in message news:677a.0000018c.4a8d916dnewsgate.onet.pl...

Szukam opinii ludzi jeżdżących również w zimie (a przynajmniej do b.późnej
jesieni), jaki amortyzator lepiej to przetrwa. Chodzi mi o amorek powietrzny, do
wyboru mam właściwie SR Suntour i Rock Shox w różnych cenach (do max 1200zł).

na zimę kup używanego Bombera za ok. 400zł (albo jakąś Torę może), resztę odłóż do skarbonki na amor na lato.
Pewnie zimę przetrwa, a jak nie przetrwa, to wymienisz uszczelki i dalej będzie chodził miodzio.

Amorek będzie służył do śmigania po mieście i po okolicznych lasach - skok 100-120mm

olaboga, a te okoliczne lasy to rosną na górach, czy też może teraz bez 120mm skoku to już strach z domu wyjeżdżać?

pozdr

Data: 2009-08-20 23:52:02
Autor: Rycerz
Amortyzator+zima: opinie
"Wojtek Paszkowski" <wo.pa@pocztanawirtualnej.pl>:
na zimę kup używanego Bombera za ok. 400zł (albo jakąś Torę może), resztę odłóż do skarbonki na amor na lato.
Pewnie zimę przetrwa, a jak nie przetrwa, to wymienisz uszczelki i dalej będzie chodził miodzio.

Generalnie to nie lubię rzeczy używanych (bo nie mam pojęcia jak były używane) a
przy okazji w lecie jeżdżę szosową kozą i tylko czasami po lesie "góralem"

olaboga, a te okoliczne lasy to rosną na górach, czy też może teraz bez 120mm skoku to już strach z domu wyjeżdżać?

Nie te lasy nie rosną na górach choć Łódź należy do bardzo "pagórkowatych" miast
(wiem, brzmi to paradoksalnie a jednak ;-) a skok dobrałem według swojego
starego amorka który ma 100mm, 120 podałem, żeby jakiś dowcipniś nie
zaproponował zjazdowego cuda z 160 skokiem ;-) a tak naprawdę dlatego, że sporo
amorków ma teraz skok 100 lub 120 po ingerencji. Jak na razie same głosy za Rock
Shox-em , czyli wersja droższa (teoretycznie bo jak tańszy padnie to takie
rozwiązanie wyjdzie drożej). Dziękuję za opinie. --

Amortyzator+zima: opinie