Amortyzator+zima: opinie

Data: 2009-08-21 11:20:15
Autor: smichu
Amortyzator+zima: opinie
Jak chcesz to zrobię fotki jak wyglądają lagi po 1 zimie w RS Judy.
Chrom w dwóch miejscach zeszlifowało do czarnego (na jednej  - prawej ladze przy uszczelce i głębiej - widoczne dopiero przy rozebraniu. Jeżdzony prawie codziennie do pracy. Raz na jakiś czas zmarowany, przecierany codziennie (rękawiczką, żeby nie było).
Jednym słowem te uszczelki to jakieś nieporozumienie. Następnym razem będę polował na coś z gumami chroniącymi lagi (taka harmonijka).
Pozdr
smiechu

Data: 2009-08-21 20:45:28
Autor: QRT
Amortyzator+zima: opinie
smichu wrote:

Jak chcesz to zrobię fotki jak wyglądają lagi po 1 zimie w RS Judy.
Chrom w dwóch miejscach zeszlifowało do czarnego (na jednej  - prawej
ladze przy uszczelce i głębiej - widoczne dopiero przy rozebraniu.
Mój Judy SL ma to samo po 2 zimach tylko na jednej goleni, dlatego zamieniłem rower zimą na biegówki :)
--
Z pozdrowieniami,
QRT

Data: 2009-08-23 18:23:53
Autor: kml
Amortyzator+zima: opinie

Użytkownik "smichu" <smie2003@interia.pl> napisał w wiadomości news:h6lnnk$ha3$1news.interia.pl...

Następnym razem będę polował na coś z gumami chroniącymi lagi (taka harmonijka).
Pozdr
smiechu

To już możesz zacząć szukać. Teraz takich już nie ma.

kml
Last update 15/08/2009 manual TIME Z, KMC Z82 pomiar rozciągnięcia.

Amortyzator+zima: opinie