Data: 2012-08-13 06:17:06 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Amortyzatory | |
Iguan_007 wrote:
Hej, www.sram.com/rockshox -> service Z tego co widze to rozbiera sie go normalnie czyli sruby na dole i schodza golenie cos jak duro http://endurorider.pl/2010/05/obnizanie-duro/ Pacjent 2: Jak wyzej czyli Fox Racing Shox i dzial serwisowy. O ile Judy jest prosta to z Foxem moze byc róznie :) -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 12/08/2012 nowy HT :) |
|
Data: 2012-08-12 22:06:10 | |
Autor: Iguan_007 | |
Amortyzatory | |
Hej Kamil,
Doceniam ze spojrzales, ale user maual to nie dokladnie to o co pytalem. W przypadku rock shoxa pytalem o sensownosc i sposob regeneacji starego amortyzatora. W przypadku foxa podalem dokladnie co sie nie dziala, pytalem gdzie szukalibyscie przyczyn oraz jak zabieralibysice sie za naprawe. User manual mowiacy mi co ile wymieniac olej czy tez z jakim momentem przykrecic dana srube zwyczajnie na moje pytania nie odpowiada. Pozdrawiam, Iguan - Iguan007 Sezon caly rok: http://picasaweb.google.com/iguan007/Australia -- |
|
Data: 2012-08-12 23:24:29 | |
Autor: rzymo | |
Amortyzatory | |
W dniu poniedziałek, 13 sierpnia 2012 07:06:10 UTC+2 użytkownik Iguan_007
(...) Jeśli ten Fox nie był rozbierany to najpierw bym sprawdził / wymienił uszczelki w tłumiku - jeśli gdzieś cieknie olej, to blokada trzymać nie będzie. Natomiast jeśli sztuciec był już rozbierany i po poskładaniu nie działa, to do sprawdzenia poziom oleju i odpowiednie ustawienie pokrętła blokady (i tu się przyda owa instrukcja). Rock Shoxa bym już nie ruszał - trzeba by wymienić górne golenie, uszczelki (obecne popękane), po stanie zewnętrznym zgaduję że środek także nie wygląda za ciekawie. |
|
Data: 2012-08-13 19:06:29 | |
Autor: kamil/Endurorider.pl | |
Amortyzatory | |
Uzytkownik "Iguan_007" <iguan007@gmail.com> napisal w wiadomosci news:1b7a6a1a-7514-4bd9-b79a-a3458e3f5b41googlegroups.com... Hej Kamil, Doceniam ze spojrzales, ale user maual to nie dokladnie to o co pytalem. W przypadku rock shoxa pytalem o sensownosc i sposob regeneacji starego amortyzatora. W przypadku foxa podalem dokladnie co sie nie dziala, pytalem gdzie szukalibyscie przyczyn oraz jak zabieralibysice sie za naprawe. User manual mowiacy mi co ile wymieniac olej czy tez z jakim momentem przykrecic dana srube zwyczajnie na moje pytania nie odpowiada. -- - Sa manuale podstawowe i serwisowe. Jezeli znajdziesz ten drugi i bedziesz robic krok po kroku to po prostu wymieniasz zuzyte czesci. Uszczelki kurzowe/olejowe kupisz. Slizgi - byc moze, ale sam ich nie wymienisz. Male czesci z tlumika watpie. Generalnie to uwazam, ze sensownosci w reanimacji takiego widelca nie ma :( Sam mam stara Delte TL i czasami mnie nachodzi zeby ja dopiescic, ale potem mi sie nie chce robic rewolucji kiedy za 500 PLN sa Epicony etc. -- pozdrawiam kamil http://Endurorider.pl 12/08/2012 nowy HT :) |