Amortyzatory Spinner

Data: 2010-02-10 02:28:02
Autor: Adam Kadlubek
Amortyzatory Spinner
Witam.

Miał może kto¶ do czynienia z t± firm±? Przymierzam się do modelu
Reason RLC Moim głównym zmartwieniem jest, czy będzie on odpowiedni
dla mojej małżonki, która ze swoimi 50 kilogramami aktualnie jeĽdzi na
moim ¶p Duro, i rzeczone duro raczej pod ni± się kiepsko ugina.

Pozdrawam.
--
Adam Kadlubek

Data: 2010-02-10 15:49:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Amortyzatory Spinner

[...]

Wymień sprężynę, na simsonow±. Ponoć pasuje.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Amortyzatory Spinner