Data: 2013-11-27 00:48:58 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Amortyzatory na przĂłd do VectryC/Signum | |
Dnia Wed, 27 Nov 2013 00:23:16 +0100, nospam@yahoo.com napisał(a):
Witam, Z tego co ja ćwiczyłem moją Vectrę, to z przodu jedyna różnica poza samym amortyzatorem, to inne ramie łącznika stabilizatora (w wersji bez CDC łącznik jest prosty, a dla CDC podgięty żeby minąć "guza" na amortyzatorze). Ale zakładając amortyzator bez CDC pewnie nawet łącznik możesz zostawić. Z tyłu nie patrzyłem, ale też raczej nie ma powodu żeby miały być jakieś problemy. Tylko jeszcze jakoś musisz reszcie IDS powiedzieć że zawieszenie jest bez CDC, bo nie wiem co na to elektronika. |
|
Data: 2013-11-27 01:03:09 | |
Autor: nospam@yahoo.com | |
Amortyzatory na przód do VectryC/Signum | |
W dniu 2013-11-27 00:48, Tomasz Pyra pisze:
Z tego co czytałem na forach Vectry - to w ASO za ok 150pln można samo CDC wyprogramować techem. Podobno reszta funkcji przycisku Sport działa dalej normalnie i dioda od CDC na pulpicie się nie pali. Wybieram się niedługo, żeby dezaktywować to CDC jeszcze przed wymianą amorów. Muszę tylko dobrać coś sensownego do tego obniżonego podwozia które mam w Signum. Możesz mi napisać co wstawiłeś do swojej VC i czy też jest z obniżonym podwoziem? Jaki był efekt finalnie? -- - Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ ochrona avast! Antivirus jest aktywna. http://www.avast.com |
|
Data: 2013-11-27 23:59:38 | |
Autor: Tomasz Pyra | |
Amortyzatory na przód do VectryC/Signum | |
Dnia Wed, 27 Nov 2013 01:03:09 +0100, nospam@yahoo.com napisał(a):
Muszę tylko dobrać coś sensownego do tego obniżonego podwozia które mam Fabrycznie była obniżona, ale założyłem amortyzatory od wersji sport i sprężyny od standardowej. Wersje zawieszeniowe różniły się tylko zestawem zamortyzator+sprężyna. Wersja sport (obniżona) miała amortyzatory Sachs 312 603 (przód) i 300 063 (tył). Wersja standardowa 312 611 i 300 064. Różnica była taka że te sportowe mają trochę bardziej sportową charakterystykę tłumienia (swoją drogą - całkiem fajną), poza tym niczym się nie różnią (ta sama geometria, skok i wymiary). Wersja sport miała też trochę krótszą sprężynę - AFAIR 15mm. Obniżenie bierze się tylko z tej krótszej sprężyny. Natomiast nie ma problemu żeby kupić amortyzatory z wersji sport, a sprężynę sprężynę standardową. Tzn. jak wymieniasz tylko amortyzator, to sprężyny możesz zostawić te co masz (pewnie CDC był ze sprężynami od wersji sport). |
|