Amortyzatory na tył

Data: 2010-10-19 17:39:25
Autor: Shreek
Amortyzatory na tył
babinicz napisał(a):

Jakiej firmy możecie polecić?
Zdania sprzedawców są bardzo podzielone, jedni uznają wyłącznie Kayaba inni Sachc lub Monroe - wzajemnie psiocząć na pozostałe.
Jeszcze inni mówią, ze po co tyle płacić jak można założyć GH czy francuskie "Rekord" na jedne i drugie dają po 2 lata gwarancji bez limitu km.

Ja mam dobre doświadczenia z Bilstein. Do swojego wozidła kupowałem na allegro i nigdy nie było problemu.

Drugie pytanie to jaki rodzaj amorków, czy gazowe,  olejowe, czy może gazowo-olejowe jakie  mam obecnie fabryczne?

Ponieważ wolę bardziej sztywne zawieszenie więc zawsze kierowałem się ku amortyzatorom gazowo-olejowym i byłem zadowolony.
Jednak ostatniej zimy zostałem trochę przyparty do muru jeśli chodzi o termin wymiany i z pośpiechu nabyłem maortyzatory (tylne) olejowe - powiem tak - nie widzę różnicy.

Oczywiście samochodu używam jako typowego dupowozu, bez jakiś większych oczekiwań. Ponadto, z uwagi na przypadki doładowywania bagażnika mam założone sprężyny od kombi więc może to jest powód "nie widzenia" różnicy.

--
M.

Amortyzatory na tył