Amortyzatory na tył

Data: 2010-10-20 07:42:48
Autor: Ryszard G.
Amortyzatory na tył

Użytkownik "babinicz" <babinicz64@o2.pl> napisał w wiadomości news:4cbd9b37$0$20988$65785112news.neostrada.pl...
Witam,
Mam pytanie dotyczące wyboru nowych amorków  na tył do Clio II, (przebieg na oryginalnych 130k.km). Obecnie wyraźnie pogorszył się komfort jazdy w II klasie. Sprężyny natomiast zostały niedawno wymienione.
Jakiej firmy możecie polecić?
Zdania sprzedawców są bardzo podzielone, jedni uznają wyłącznie Kayaba inni Sachc lub Monroe - wzajemnie psiocząć na pozostałe.
Jeszcze inni mówią, ze po co tyle płacić jak można założyć GH czy francuskie "Rekord" na jedne i drugie dają po 2 lata gwarancji bez limitu km.
[...]

Wyszło mi na badaniu technicznym, że padł jeden amortyzator z tyłu, Mrgane Classic

Założyłem 2 szt. GH i okazało się, że na mrozie są głośne, słychać stuki.
Brz mrozu - ok, czy ktoś tak też miał?

pzdr., R.G.

Amortyzatory na tył