Amortyzatory na tył kombi gazowe Gabriel czy olejowe np. Hart?

Data: 2009-04-23 15:03:42
Autor: macko
Amortyzatory na tył kombi gazowe Gabriel czy olejowe np. Hart?

Użytkownik "GK" <grego69@gazeta.pl> napisał w wiadomości
Witam,
Noszę się z zamiarem wymiany amorków w moim fordzie sierra kombi i zastanawiam się na jakie wymienić. Znalazłem w dobrej cenie Gabriel gazowe. W podobnej są np. firmy Hart olejowe.
Co radzicie?
Pozdrawiam,
Grzegorz
-- -

Mechanik powiedział mi kiedyś że teraz kupuje się tylko amortyzatory gazowe. Niestety ani Harta ani Gabriela nie testowałe-więc nie wypowiadam się nt. ich trwałości. Mam gazowe Delphi za około 70zł/szt i narazie jest ok

pzdr. macko

Amortyzatory na tył kombi gazowe Gabriel czy olejowe np. Hart?