Amortyzatory przednie MOZO

Data: 2009-11-28 22:46:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Amortyzatory przednie MOZO
Ktoś ma wiedzę nt tych amortyzatorów?
Potrzebuję kupić jakiś tani sztywny amortyzator do skiboba o skoku 100-130mm z tłumieniem olejowym.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-28 22:55:19
Autor: Wooyek
Amortyzatory przednie MOZO
Ktoś ma wiedzę nt tych amortyzatorów?

Kumpel miał jakiś tam przyzwoity model (Soul R, ale mogę się mylić - było to z rok temu) i działało to dramatycznie. Ugięcie skokowe, zerowa czułość, szybko pojawiające się luzy, a na deser - uszczelki wyskakujące z dolnych goleni i zostające na górnych.

Potrzebuję kupić jakiś tani sztywny amortyzator do skiboba o skoku
100-130mm z tłumieniem olejowym.

Stary Bomber, Psylo/Duke ew. nowy Suntour (z Duro już masz wprawę ;)).

Data: 2009-11-28 23:21:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dzięx.
Psylo za słaby.
Mogę wydać max 200zł.
Którego Suntoura masz na myśli?

Duro jest OK, ale jakoś dobrych używanych egzemplarzy nie ma.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 08:00:23
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:hes6ai$7k6$1news.interia.pl...

Dzięx.
Psylo za słaby.
Mogę wydać max 200zł.
Którego Suntoura masz na myśli?

Duro jest OK, ale jakoś dobrych używanych egzemplarzy nie ma.

Kup nowego durnia, teraz powinny coś potanieć :) Za 200 zeta to takiego, co choć trochę działa na mrozie, nie kupisz IMO.

kml
Last update 15/11/2009 test Tacx Satori po ponad 100h jazdy.

Data: 2009-11-29 10:01:23
Autor: mariuszmo
[...]

to ja polecam jeszcze RS TORA  np mojego :)
http://www.allegro.pl/item834934412_nowy_rock_shox_tora_u_turn_289_rura_ster_17_5_cm.html
a jak mój za drogi to coÅ› z używek  TORY.

 w aukcji to nie kit, w życiu siÄ™ nie spodziewaÅ‚em że widelec tej klasy dziaÅ‚a tak dobrze.

Wracając do wytrzymałości DURO to chłopak ważący może ze 70 kg zaliczył o ile sie nie mylę dzwona z innym rowerem na asfalcie nie znam dokładnie przebiegu tej gleby ale DURO wyszedł z tego z ugietą koroną. Rozumiem gdyby np skakał z czegoś ale podcas zwykłej nawet mocnej gleby to daje do myslenia nad jakoscią korony.

Data: 2009-11-29 14:31:07
Autor: kml

Użytkownik "mariuszmo" <kosmos@nie.spamowi.pl> napisał w wiadomości news:hetdtf$gop$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

A mi nie daje. Trapez (OIDP) jak miał dzwona z samochodem to rama authora poległa w pół a rst z przodu było ok. Nie ma reguły w takich wypadkach.

Data: 2009-11-29 16:41:59
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

a jak mój za drogi to coś z używek TORY.

w aukcji to nie kit, w życiu się nie spodziewałem że widelec tej klasy
działa tak dobrze.

do myslenia nad jakosciÄ… korony.

Miał pecha.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 16:41:17
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Wydaje ci się. Zmiana oleju i drobna przeróbka nieinwazyjna robi swoje.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 17:09:07
Autor: kml

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:heu38v$ifr$1news.interia.pl...

Wydaje ci się. Zmiana oleju i drobna przeróbka nieinwazyjna robi swoje.

To, że durnia można bardzo fajnie podkręcić nie znaczy, że inna taniocha ma tyle samo potencjału w sobie :)

Data: 2009-11-29 17:22:27
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Amortyzatory przednie MOZO

Wydaje ci się. Zmiana oleju i drobna przeróbka nieinwazyjna robi swoje.

To, że durnia można bardzo fajnie podkręcić nie znaczy, że inna taniocha
ma tyle samo potencjału w sobie :)

Chyba znalazłem duro.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 21:04:25
Autor: Wooyek
[...]

Uuu, przy takim budżecie to chyba tylko Duro... Szukaj też na giełdzie forum Bike Action - dużo ludzi tam wystawia sprzęt, którego nie ma na Allegro.

Data: 2009-11-29 21:16:43
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Amortyzatory przednie MOZO

Uuu, przy takim budżecie to chyba tylko Duro... Szukaj też na giełdzie
forum Bike Action - dużo ludzi tam wystawia sprzęt, którego nie ma na
Allegro.

Hmmm
[Amortyzator] Manitou Nixon Comp 2007
Wooyek utworzony dzisiaj, o 21:58

A jest 21:16
:>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 21:44:44
Autor: Wooyek
[...]

Możesz masz źle ustawioną strefę czasową forum? ;)

Data: 2009-11-29 21:49:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Użytkownik Wooyek napisał:
[...]

Że jak?
Ja po prostu tam wszedłem.

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 [czas letni (DST)]

BUAHAHA

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 21:54:29
Autor: Wooyek
[...]

U mnie wszystko wyświetla się poprawnie.
BUAHAHA.

Data: 2009-11-29 22:00:41
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Sugerujesz, że mam zły czas i strefę?
To bez znaczenia. Serwer ma prezentować właściwą, skoro nawet się tym chwali.
Jest godzina 22:00, strefa gmt+1 (utc +1).
http://www.worldtimeserver.com/current_time_in_UTC.aspx

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2009-11-29 23:50:16
Autor: Adrian S.
Amortyzatory przednie MOZO
Zygmunt M. Zarzecki wrote:

Dziêx.
Psylo za s³aby.
Mogê wydaæ max 200z³.

Jakby¶ chcia³ kupiæ za troszkê wiêcej Juniora dwupó³kowego to daj znaæ. Mam
te¿ golenie górne, dolne i sprê¿ynê od Blacka (130-140mm skoku, nie ma
t³umienia) które to czê¶ci mogê sprzedaæ sporo poni¿ej Twojego limitu.

--
Adrian S. the Lajt Rider

Amortyzatory przednie MOZO