Amortyzatory xcm i xcr - porównanie wersji

Data: 2015-05-18 14:14:18
Autor: Ignac
Amortyzatory xcm i xcr - porównanie wersji
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 22:26:41 UTC+2 użytkownik Jacek G. napisał:
Chcę wymienić w naszych rowerach amortyzatory, całkiem proste, sprężynowe  v-brake.

Ze względu na wagę szukałbym wyłącznie pod V-b, np.taki
(tylko nie widzę wersji pod a-head i golenie wewnętrzne chromowane):
http://allegro.pl/widelec-amort-26rst-sofi-t-1-1-8-i5352194518.html

Mam taki tylko pod koła 700.

Data: 2015-05-19 01:30:57
Autor: Jacek G.
W dniu poniedziałek, 18 maja 2015 23:14:19 UTC+2 użytkownik Ignac napisał:
> [...]

Ze względu na wagę szukałbym wyłącznie pod V-b, np.taki
(tylko nie widzę wersji pod a-head i golenie wewnętrzne chromowane):
Dzięki. Tylko, że to jest raczej amor do miasta - tak jak piszą w specyfikacji (skok 50 brak tłumienia powrotu), a ja preferuję jednak teren i czasem góry - wprawdzie nie wyczynowo, ale jednak. I chciałbym zainstalować coś nieco lepszego niż mam aktualnie, ale pod v-brake. Dlatego celuję w amor klasy Suntour XCM - XCR.
--
Jacek G.

Amortyzatory xcm i xcr - porównanie wersji