Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec

Data: 2017-03-11 16:22:24
Autor: Piotr aka dracorp
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
Witajcie

Do właścicieli sztyc Suntour NCX, czy wam też po jakimś czasie wysuwa się jeden z dwóch bolców?
Czy ma ktoś na to jakiś sposób żeby się nie wysuwał? Może na klej? Albo wymienić na śrubę?

--
piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

Data: 2017-03-11 18:20:01
Autor: ąćęłńóśźż
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
Star[sz]y model?

-- -- -
Do właścicieli sztyc Suntour NCX, czy wam też po jakimś czasie wysuwa się jeden z dwóch bolców?

Data: 2017-03-11 21:58:47
Autor: Piotr aka dracorp
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
Dnia Sat, 11 Mar 2017 18:20:01 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

Star[sz]y model?

-- -- -
Do właścicieli sztyc Suntour NCX, czy wam też po jakimś czasie wysuwa
się jeden z dwóch bolców?

Sprzed 2 lat.

Data: 2017-03-11 19:09:47
Autor: janmiastowski
W dniu sobota, 11 marca 2017 23:01:38 UTC+1 użytkownik Piotr aka dracorp napisał:
Dnia Sat, 11 Mar 2017 18:20:01 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

> Star[sz]y model?

Sprzed 2 lat.

-- piecia aka dracorp
pisz na: piotr.r.public at gmail dot com

kiedyś gdy jeszcze myślałem o zakupie takich cudów, czytałem że ludzie walą po prostu śrubę ;) tylko musisz znaleźć taką co ma gwint dopiero na końcu żeby nie rzeźbić otworów w oczkach ;).

Data: 2017-03-18 20:46:01
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Sat, 11 Mar 2017 19:09:47 -0800, janmiastowski napisał(a):

kiedyś gdy jeszcze myślałem o zakupie takich cudów, czytałem że ludzie
walą po prostu śrubę ;) tylko musisz znaleźć taką co ma gwint dopiero na
końcu żeby nie rzeźbić otworów w oczkach ;).
Znalazłem śrubę M5 z gwintem po 25mm, zobaczymy jak się sprawdzi.

Data: 2017-03-12 08:18:12
Autor: ąćęłńóśźż
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
2 lata temu wyprodukowany, czy sprzedany?
To może masz jeszcze 2-letnią gwarancję?
Walnij do przedstawiciela Suntour w Polsce.
W sieci (być może po angielsku) jest sporo o tych sztycach, Suntour poprawiał konstrukcję.
Nie wiem, o którym bolcu mówisz (na moja logikę powinny być cztery, a nie dwa).

-- -- -
Sprzed 2 lat.

Data: 2017-03-13 19:03:00
Autor: Piotr aka dracorp
Dnia Sun, 12 Mar 2017 08:18:12 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

[...]
Trzeba poszukać.

Nie wiem, o którym bolcu mówisz (na moja logikę powinny być cztery, a
nie dwa).
W sumie masz rację, są 4 większe zewnętrzne i 2 mniejsze wewnętrzne.
No i chodzi o te wewnętrzne.

Data: 2017-03-13 23:05:10
Autor: ąćęłńóśźż
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
Tam mogą być jakieś łożyska z brązu czy coś podobnego, zwróciłbym się do Suntour'a o pomoc.

-- -- -

Data: 2017-03-18 20:50:05
Autor: Piotr aka dracorp
Amortyzowana sztyca Suntour NCX i wypadający bolec
Dnia Sun, 12 Mar 2017 08:18:12 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

2 lata temu wyprodukowany, czy sprzedany?
To może masz jeszcze 2-letnią gwarancję?
Kupiona w 2015 w październiku. Jedynie kupon został, więc nie ma żadnej gwarancji co najwyżej towar niezgodny czy też rękojma. No chyba że Centrum Rowerowe jakoś inaczej to rozwiązuje ale prawdę mówiąc nie chce mi się wysyłać tej sztycy z racji tego że ją ciągle użytkuję.