Amortyzowana sztyca a kręgosłup

Data: 2015-09-20 09:24:40
Autor: ToMasz
Amortyzowana sztyca a kręgosłup
W dniu 19.09.2015 o 22:07, Piotr Rogoza pisze:
Witam
Jakiś czas temu pytałem jak się ma amortyzowana sztyca do zepsutego
kręgosłupa. W końcowym rezultacie kupiłem Cane Creeka LT. Komfort jest
dobry ale kręgosłup dalej czasem boli. Więc jak ktoś się łudzi że mu
pomoże to niech się nie łudzi. Aczkolwiek każdy ma inne przypadłości.

na kręgosłupach się średno znam, ale setki razy dzwigałem kierownice 20cm wyżej niż siodło, na polecenie lekarza. spróbuj- może pomoże. Co do amortyzacji sztycy. amortyzatory typu "rurka w rurkę" są do bani, bo sztyca jest pod kątem. mocno polecam amortyzatory typu pantograf, trapez, które uginają się pod lekkim naciskiem. Tyle że taki amor kosztuje 3x tyle co siodło selle royal amerika ze sprężynami.

ToMasz

Data: 2015-09-20 12:06:57
Autor: qrt
Amortyzowana sztyca a kręgosłup
Dnia Sun, 20 Sep 2015 09:24:40 +0200, ToMasz napisa³(a):

mocno polecam amortyzatory typu pantograf, trapez, które uginaj± siê pod lekkim naciskiem. Tyle ¿e taki amor kosztuje 3x tyle co siod³o selle royal amerika ze sprê¿ynami.

no to w³asnie taka sztyc± jest Cane Creek. I w takiej te¿ cenie :)

Data: 2015-09-20 17:07:48
Autor: Piotr Rogoza
Amortyzowana sztyca a krêgos³up
Dnia Sun, 20 Sep 2015 12:06:57 +0200, qrt napisał(a):

no to własnie taka sztycą jest Cane Creek. I w takiej też cenie :)
Niestety ale komfort jazdy super.

--
piecia aka dracorp

Amortyzowana sztyca a kręgosłup