Amortyzowana sztyca, masa użytkownika

Data: 2012-09-06 08:17:01
Autor: Andrzej W.
Amortyzowana sztyca, masa użytkownika
W dniu 2012-09-06 08:09, PeJot pisze:> Czołem.

> Syn chciałby amortyzowaną sztycę podsiodłową. Czy znajdę przyzwoity
> model, który bez modyfikacji będzie sensownie działał przy masie
> użytkownika rzędu 50 kg ?

Są takie pantografowe z cenami z kosmosu, co mają komplet elastomerów dla całego zakresu wag.
Przejrzyj poprzednie wątki o sztycach amortyzowanych, znajdziesz nazwę.

--
Pozdrawiam,
Andrzej.

Data: 2012-09-06 08:26:53
Autor: PeJot
W dniu 2012-09-06 08:17, Andrzej W. pisze:

Są takie pantografowe z cenami z kosmosu, co mają komplet elastomerów
dla całego zakresu wag.
Przejrzyj poprzednie wątki o sztycach amortyzowanych, znajdziesz nazwę.

Słyszałem o takich, ale cena zabija pomysł.

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2012-09-06 09:48:21
Autor: z
W dniu 2012-09-06 08:26, PeJot pisze:

Słyszałem o takich, ale cena zabija pomysł.

Miałem możliwość przetestowania aż jednej sztycy i to nietypowej bo w składaku ;-) Dlatego mogę być dość niszowy (dość długa i gruba rura)
Na dzień dobry byłem załamany bo przy moich 100kg wagi sztyca siadała do oporu. Regulacja śrubą nic nie dawała. Pewnie przy 50 kg działałaby dobrze. Właśnie dobrze :-)
Dlatego dodałem dystansy pod regulację (kilka centymetrów)
Nadal byłem niezadowolony. Dopiero gdy przesunąłem siodełko do przodu. Środek ciężkości zbliżył się do osi sztycy jest miodzio :-) Na prawdę pracuje. To jest pewnie główny powód narzekania na takie sztyce.
Gdzieś widziałem przymocowaną do zwykłej sztycy ale właśnie za nią z tłu. Nie wiem czy z powodu nie pasującej średnicy czy w celu zachowania geometrii roweru.

Data: 2012-09-06 21:01:45
Autor: free

Użytkownik "Andrzej W." <awa_wp.a_to_wytnij.@wp.pl> napisał w wiadomości news:50483fd7$0$26707$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Przejrzyj poprzednie wątki o sztycach amortyzowanych, znajdziesz nazwę.

Mam. Z kosmosu zapłaciłem 72 zł.
Jest regulacja sztywności na śrubę imbusową.
Pozdrowienia dla grupy
Free

Amortyzowana sztyca, masa użytkownika