Amplituner i dwie kolumny czy kino 5.1

Data: 2011-01-14 20:03:11
Autor: MusicMan
Amplituner i dwie kolumny czy kino 5.1
W dniu 11-01-04 16:33, osi pisze:
Witam

     Na początku zaznaczam, że w kwestii sprzętu audio moja wiedza jest mocno
uboga, dlatego prosze o wskazówki. Jednocześnie zaznaczam, że opinie typu:
"Za taką kasę się nie da dobrego sprzętu zmontować" mam w głębokim poważaniu
więc proszę sobie oszczędzić.
     A teraz do sedna:
Budżet ok 2500-3000zł
Pokój ok 20m2
Słuchane i oglądane: czasem tv, często muzyka (blues, jazz, rock itp),
radio, filmy.

Czy lepiej amplituner i dwie duże i solidne kolumny czy kino 5.1??
Sugestie co do konkretnego sprzętu mile widziane ;)

Zaznaczam, że nie mam mega fioła i super ucha, ale lubię jak dobrze (nie
mylić z głośno) słychać.
Z góry dziękuję za pomoc i wszelkie wskazówki.
Pozdrawiam

jesli glownie do muzy to wiadomo, ze stereo bedzie lepsze, ale jesli chcesz moc sie cieszyc dziwkiem 5.1 to kup albo marantza albo HK -
Ci producenci robia graty, ktore brzmi dobrze w kinie i naprawde sensownie sluchajac muzy - bez porownania do yamahy, onkyo itd...

Amplituner i dwie kolumny czy kino 5.1