Amplituner z radiem internetowym

Data: 2010-10-25 21:34:10
Autor: pebro
Amplituner z radiem internetowym
Zastanawiam sie nad zakupem amplitunera. Wpadłem na pomysł aby miał radio
internetowe, by do słuchania nie włączać kompa.
Chciałbym wydać nie więcej niż 2000zł, niestety trudno jest coś znaleźć w
takiej cenie. Jedynie co udało mi się znaleźć to Pioneer VSX-920.

Czy ktoś może potwierdzić istnienie radia internetowego w tym modelu?
Według strony pioneera.pl ma:
http://www.pioneer.pl/pl/page/products/av-receiver/home.html
według amazon:
http://www.amazon.com/Pioneer-VSX-920-K-Home-Theater-Receiver/dp/B0039XQL44
nie ma.

Ewentualnie możecie polecić inny model ?
Wymagania:
radio internetowe
2-3 wejścia HDMI, w tym 1.4
2 wejścia component
najlepiej 7.1, ewentualnie 5.1
dekodery: DD, DTS, DPL

zbędne: mozliwość połączenia ipoda, USB, gniazda na panelu przednim

Paweł

Data: 2010-10-29 20:28:54
Autor: PM

"pebro" <pebro@usun_to.wp.pl> wrote in message news:4cc5db74$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Wersja 920 w Hameryce to jest 820-tka europejska - i ta wersja nie ma radia
a wersja 920 europejska ma radio internetowe.
tyle mi się udało ustalić, jak sam byłem 'na kupnie'.
ale kupiłem co innego.

Amplituner z radiem internetowym