Amplituner z radiem internetowym

Data: 2010-10-29 20:28:54
Autor: PM
Amplituner z radiem internetowym

"pebro" <pebro@usun_to.wp.pl> wrote in message news:4cc5db74$0$22809$65785112news.neostrada.pl...
Zastanawiam sie nad zakupem amplitunera. Wpadłem na pomysł aby miał radio
internetowe, by do słuchania nie włączać kompa.
Chciałbym wydać nie więcej niż 2000zł, niestety trudno jest coś znaleźć w
takiej cenie. Jedynie co udało mi się znaleźć to Pioneer VSX-920.

Czy ktoś może potwierdzić istnienie radia internetowego w tym modelu?
Według strony pioneera.pl ma:
http://www.pioneer.pl/pl/page/products/av-receiver/home.html
według amazon:
http://www.amazon.com/Pioneer-VSX-920-K-Home-Theater-Receiver/dp/B0039XQL44
nie ma.

Wersja 920 w Hameryce to jest 820-tka europejska - i ta wersja nie ma radia
a wersja 920 europejska ma radio internetowe.
tyle mi się udało ustalić, jak sam byłem 'na kupnie'.
ale kupiłem co innego.

Amplituner z radiem internetowym