Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych

Data: 2019-12-30 08:27:30
Autor: Miroo
Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych
W dniu 2019-12-27 o 12:01, japanizer@japanizer.org pisze:
https://www.transport-publiczny.pl/wiadomosci/amsterdam-likwiduje-ok-10-tys-miejsc-parkingowych-61430.html

   Dyrektor ds. transportu w amsterdamskim ratuszu Sharon Dijksma zapowiedziała, że od tego
   roku miasto zacznie sukcesywnie ograniczać liczbę pozwoleń na parkowanie w centrum miasta i
   jednocześnie będzie likwidować miejsca parkingowe. Szacuje, że do 2025 r. zniknie ich ponad
   10 tys., czyli ok. 20 proc. tego, co jest dziś.

   Powód jest prosty. Uwolnione miejsca parkingowe zostaną przekształcone w ,,bardziej
   wartościową przestrzeń miejską", czyli zostaną tam posadzone drzewa, staną parkingi
   rowerowe lub zostaną poszerzone chodniki. Jest co likwidować, bo miejsc parkingowych jest
   ok. 50 tys.

Co to da, skoro u nich smrodzą wielkie kontenerowce i tankowce?
Taki kontenerowiec to pewnie w przeliczeniu wiele tysięcy samochodów. Nie dość, że ogromne spalanie, to pewnie DPFa nie ma ;)

Pozdrawiam

Data: 2019-12-29 23:33:48
Autor: japanizer
On Monday, December 30, 2019 at 4:27:35 PM UTC+9, Miroo wrote:
> [...]

Taki kontenerowiec to pewnie w przeliczeniu wiele tysięcy samochodów. Nie dość, że ogromne spalanie, to pewnie DPFa nie ma ;)

I tak między budynkami mieszkalnymi w centrum latają te kontenerowce i tankowce? Pewnie stąd korki.

Data: 2019-12-30 12:33:49
Autor: Miroo
W dniu 2019-12-30 o 08:33, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Zapomniałem, że w Holandii nie wieje wiatr, zwłaszcza ten od morza. Sorry.

Pozdrawiam

Amsterdam likwiduje ok. 10 tys. miejsc parkingowych