Amy Winehouse nie żyje... :(

Data: 2011-07-23 09:58:08
Autor: Tzva Adonai
Amy Winehouse nie żyje... :(
....ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

Data: 2011-07-23 18:59:41
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 18:58, Tzva Adonai pisze:
...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

Bardziej plakalem po smierci Eli Taylor. Amy to nie moja bajka.

Data: 2011-07-23 20:54:17
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 18:59, u2 pisze:
W dniu 2011-07-23 18:58, Tzva Adonai pisze:
...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

Bardziej plakalem po smierci Eli Taylor. Amy to nie moja bajka.

Nie no, 27 lat, ale oprocz dragow nie potrafila zablysnac n.p. jak Jim
Morrisson, total hopelesness :

http://www.spiegel.de/kultur/musik/0,1518,776261,00.html

Data: 2011-07-27 17:25:40
Autor: MH
Amy Winehouse nie żyje... :(
[ciach]

Podobno Mozart też nie żyje (??).  I chyba Panslavista też się przekręcił ...

MH

Data: 2011-07-23 20:11:54
Autor: pulsar
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 18:58, Tzva Adonai pisze:
...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

Wiedziała, ze nie była w porządku... ale dla mnie
była kimś... Dziś byłem na obiedzie w zamku rycerskim
w Sobkowie nad Nidą... tam można dotknąć smutek :-(

pulsar

Data: 2011-07-23 20:43:37
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 20:11, pulsar pisze:
Dziś byłem na obiedzie w zamku rycerskim
w Sobkowie nad Nidą... tam można dotknąć smutek :-(

pulsar

Pod jaka postaciÄ…?

Data: 2011-07-23 20:46:20
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 20:43, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-23 20:11, pulsar pisze:
Dzi¶ byłem na obiedzie w zamku rycerskim
w Sobkowie nad Nid±... tam można dotkn±ć smutek :-(

pulsar

Pod jaka postaci±?

Pod postacia osamotnionego sobka vel pulsara :)

Data: 2011-07-23 21:03:55
Autor: pulsar
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 20:46, u2 pisze:

Pod postacia osamotnionego sobka vel pulsara :)

Eee, u2, dajesz fałszywe ¶wiadectwo...
Smutkom się nie daję, osamotnionym bywałem,
ale ostatnio bardzo rzadko...

pulsar

Data: 2011-07-23 20:55:30
Autor: pulsar
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 20:43, jadrys pisze:

Pod jaka postaciÄ…?

Prywatnie, bez przykrywek... pokazujÄ™ mojej
nowej żonie skąd jesteśmy... jutro kolebka
polskości - staropolska Wiślica.

pulsar

Data: 2011-07-23 21:04:32
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 20:55, pulsar pisze:
[...]

No ale to chyba nie smutek? Gratulacje z powodu zawarcia nowego związku małżeńskiego.

Data: 2011-07-23 21:05:54
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 21:04, jadrys pisze:
No ale to chyba nie smutek? Gratulacje z powodu zawarcia nowego zwi±zku
małżeńskiego.

Nowy zawarl, a co ze starym ? Chyba nie mial koscielnego gnojek :)

Data: 2011-07-23 21:27:36
Autor: pulsar
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 21:05, u2 pisze:

Nowy zawarl, a co ze starym ? Chyba nie mial koscielnego gnojek :)

Nie spoufalaj się u2, nie mierz innych swoj± miar±...

pulsar

Data: 2011-07-23 21:21:04
Autor: pulsar
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 21:04, jadrys pisze:

No ale to chyba nie smutek? Gratulacje z powodu zawarcia nowego zwiÄ…zku
małżeńskiego.

Dzięki :-) Masakra w Norwegii, czy odejście Amy,
to przygnębiające fakty... i jak tu nie ulegać
smutnym nastrojom... odwiedzam więc znane miejsca
i staram się jak mogę dostrzegać lepsze strony
rzeczywistości...

pulsar

Data: 2011-07-23 22:01:18
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 21:21, pulsar pisze:
[...]

No, bombardowanie Trypolisu jeszcze, - niedawne odejĹ›cie Panslavisty,  sporo ludzi odchodzi codziennie z tego Ĺ›wiata. Jutro pojutrze bÄ™dzie to samo, a wiec nie ma co siÄ™ wiele przejmować - wszak Ĺ›mierć jest wszystkim pisana.
Tez będę musiał pójść w Twoje ślady. Półmetek życia najprawdopodobniej za mną, a ja tyle jeszcze nie widziałem.

Data: 2011-07-23 22:02:26
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 22:01, jadrys pisze:
No, bombardowanie Trypolisu jeszcze, - niedawne odej¶cie Panslavisty, sporo ludzi odchodzi codziennie z tego ¶wiata.

Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo
rozczulasz nad Panslawem ?

Data: 2011-07-23 14:15:05
Autor: Antenka
Amy Winehouse nie żyje... :(
On 23 Lip, 22:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sporo ludzi odchodzi codziennie z tego ¶wiata.

Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo

Tylko nie szujo, bo zagryzę! :-E

Antenka

Data: 2011-07-23 23:29:34
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-23 23:15, Antenka pisze:
Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo
> rozczulasz nad Panslawem ?
Tylko nie szujo, bo zagryzę! :-E

Antenka

Sprobuj szujo - tuskoidu !

Data: 2011-07-25 08:43:16
Autor: Antenka
Amy Winehouse nie żyje... :(
On 23 Lip, 23:29, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Tylko nie szujo, bo zagryzę! :-E

> Antenka

Sprobuj szujo - tuskoidu !

YouTwo, kiedy¶ oberwiesz i to porz±dnie- za  szuję i  tuskoida.
Szuję jeszcze bym zniosła, ale porównywanie mnie Antenki do takiego
ćwoka, to już lekka przesada! :-E

Antenka

Data: 2011-07-25 18:16:13
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-25 17:43, Antenka pisze:
YouTwo, kiedy¶ oberwiesz i to porz±dnie- za  szuję i  tuskoida.

Pardon za szuje, unioslem sie. Ale jak popierasz czerwona szuje to
uwazaj bo znowu oberwiesz.

Data: 2011-07-24 03:26:51
Autor: stevep
Amy Winehouse nie żyje... :(
Dnia 23-07-2011 o 23:15:05 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

On 23 Lip, 22:02, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> sporo ludzi odchodzi codziennie z tego ¶wiata.

Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo

Uwaga strzyga.  ;)

--
stevep

Data: 2011-07-24 20:51:58
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
On 23 Lip, 22:02, u2<u...@o2.pl>  wrote:
W dniu 2011-07-23 22:01, jadrys pisze:

No, bombardowanie Trypolisu jeszcze, - niedawne odejście Panslavisty,
sporo ludzi odchodzi codziennie z tego świata.
Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo
rozczulasz nad Panslawem ?
Tylko nie szujo, bo zagryzÄ™! :-E

Antenka

Po co? przecieĹĽ to jego sprawa co pisze. ;-)

Data: 2011-07-24 20:52:20
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-23 22:02, u2 pisze:
[...]

Panslav to grupowy kamrat, kolega, agencie.

Data: 2011-07-24 20:59:23
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-24 20:52, jadrys pisze:
[...]

Tylko sciemniasz, a co ty zrobiles, aby zapobiec jego smierci ?

Data: 2011-07-24 21:04:45
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-24 20:59, u2 pisze:
[...]

Niestety nie miałem z Nim poza grupowego kontaktu, tak że nawet nie wiedziałem że jest z Nim źle.

Data: 2011-07-24 21:08:44
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-24 21:04, jadrys pisze:
Tylko sciemniasz, a co ty zrobiles, aby zapobiec jego smierci ?

Niestety nie miałem z Nim poza grupowego kontaktu, tak że nawet nie
wiedziałem że jest z Nim Ľle.

No widzisz, czyli zupelnie Panslawa nie znales w realu. Wiesz za to, ze
cos sie dzieje w Trypolisie i co ty robisz, aby zapobiec masakrze ?

Data: 2011-07-24 21:37:42
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-24 21:08, u2 pisze:
[...]

Czyli nie - to był tylko kolega/kompan dyskusji grupowych.

Data: 2011-07-25 00:18:19
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-24 21:37, jadrys pisze:
[...]

Wniosek, jak zle sie czujesz to nie zawracaj sobie gitary usenetem.

Data: 2011-07-26 19:10:06
Autor: [He®Sk]
Amy Winehouse nie żyje... :(
On Sun, 24 Jul 2011 20:52:20 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

> Więcej ginie codziennie w wypadkach drogowych, co się tak czerwona szujo
> rozczulasz nad Panslawem ?

Panslav to grupowy kamrat, kolega, agencie.

 patrzcie, patrzcie. zielinski to niby kto? rozowy? ;o)))

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-07-26 22:22:12
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-26 19:10, "[He®Sk]" pisze:
[...]

Jaki znowu "Zieliński"?

Data: 2011-07-26 22:27:39
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-26 22:22, jadrys pisze:
Jaki znowu "Zieliński"?

Bardzo przyzwoita osoba. Zareczam. Nie to co wraza razwietka typu hesk.

Data: 2011-07-26 22:39:31
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-26 22:27, u2 pisze:
W dniu 2011-07-26 22:22, jadrys pisze:
Jaki znowu "Zieliński"?
Bardzo przyzwoita osoba. Zareczam. Nie to co wraza razwietka typu hesk.

Żeby ja mieć za porządną to musiałbym się sam o tym przekonać.

Data: 2011-07-26 22:42:26
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-26 22:39, jadrys pisze:
W dniu 2011-07-26 22:27, u2 pisze:
W dniu 2011-07-26 22:22, jadrys pisze:
Jaki znowu "Zieliński"?
Bardzo przyzwoita osoba. Zareczam. Nie to co wraza razwietka typu hesk.

Żeby ja mieć za porz±dn± to musiałbym się sam o tym przekonać.

A to zapraszam na Suwalszczyzne. Uwazaj, bo tutaj sporo wrazej razwietki :)

Data: 2011-07-26 23:21:13
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-26 22:42, u2 pisze:
[...]

Znam trochÄ™ SuwalszczyznÄ™. Biednie tam u was. Odstajecie od reszty kraju.

Data: 2011-07-26 23:28:10
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-26 23:21, jadrys pisze:
A to zapraszam na Suwalszczyzne. Uwazaj, bo tutaj sporo wrazej
razwietki :)

Znam trochę Suwalszczyznę. Biednie tam u was. Odstajecie od reszty kraju.

Ty, jakos nie czuje sie odstajacy. Przestrzeni duzo, malo gnojkow. W
sumie same plusy dodatnie :) No i boski bimberek :)

Data: 2011-07-26 23:53:46
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-26 23:28, u2 pisze:
[...]

No tak, tak właściwie to masz rację.

Data: 2011-07-27 00:03:26
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-26 23:53, jadrys pisze:
[...]

No tak, tak wła¶ciwie to masz rację.

Naprawde zapraszam, dopoki sqrwiele z wrazej GWNianej razwiedki nie
zniszcza bezpowrotnie te boska kraine :)

A jest co zwiedzac :)

Data: 2011-07-27 00:16:11
Autor: u2
Amy Winehouse nie żyje... :(
W dniu 2011-07-27 00:14, jadrys pisze:
A jest co zwiedzac :)

Pomy¶lę o tym.

He, he, moja rodzinka z  dolnego ¦l±ska tez obiecala do mnie wpasc na
splyw kajakowy, a ani widu, ani slychu :) Zreszta zdecydowanie mniej
kajakarzy w tym sezonie.

Data: 2011-07-27 01:23:23
Autor: stevep
Amy Winehouse nie żyje... :(
Dnia 27-07-2011 o 00:16:11 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

I nie boj± się ciebie jako psychola?

--
stevep

Data: 2011-07-27 21:51:39
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie ĹĽyje... :(
W dniu 2011-07-27 00:16, u2 pisze:
W dniu 2011-07-27 00:14, jadrys pisze:
A jest co zwiedzac :)
Pomyślę o tym.

He, he, moja rodzinka z  dolnego ĹšlÄ…ska tez obiecala do mnie wpasc na
splyw kajakowy, a ani widu, ani slychu :) Zreszta zdecydowanie mniej
kajakarzy w tym sezonie.

Oni tam na Dolnym Ślasku też maja niezłe warunki do spływów kajakowych.

Data: 2011-07-27 01:22:16
Autor: stevep
Amy Winehouse nie żyje... :(
Dnia 26-07-2011 o 23:28:10 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

A to widać bo stale wypisujesz brednie w pijanym widzie.

--
stevep

Data: 2011-07-27 01:20:58
Autor: stevep
Amy Winehouse nie żyje... :(
Dnia 26-07-2011 o 22:27:39 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

W dniu 2011-07-26 22:22, jadrys pisze:
Jaki znowu "Zieliński"?

Bardzo przyzwoita osoba. Zareczam. Nie to co wraza razwietka typu hesk..
Znowu razwietka na mózgu dała głos.

--
stevep

Data: 2011-07-23 21:12:08
Autor: Kaczysta
Amy Winehouse nie zyje... :(

Uzytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisal w wiadomosci news:16cbe197-978b-4553-b3d9-881e7bb45ba5a11g2000yqm.googlegroups.com...
...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg
Wóda, narkotyki, rozwiazlosc...
Takie niemoralne zycie zawsze sie tak konczy.
AZ

Data: 2011-07-23 21:19:12
Autor: jadrys
Amy Winehouse nie zyje... :(
W dniu 2011-07-23 21:12, Kaczysta pisze:

[...]

WĂłda, narkotyki, rozwiazlosc...
Takie niemoralne zycie zawsze sie tak konczy.
AZ

"Żyć szybko, kochać mocno, umrzeć młodo".. Schemat aktualny nawet dziś.

Data: 2011-07-24 02:47:12
Autor: Grzegorz Z.
Amy Winehouse nie żyje... :(
Tzva Adonai napisał:

...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

I w moim.

Now it is too late for that rehab, girl :(

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-25 08:52:49
Autor: Antenka
Amy Winehouse nie żyje... :(
On 24 Lip, 02:47, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Now it is too late for that rehab, girl :( <

What a pity! Ćpała, chlała to ma to czego chciała...
Według twojej ideologii nie ma już jej na wieczno¶ć he he

Antenka

Data: 2011-07-27 19:14:07
Autor: Grzegorz Z.
Amy Winehouse nie żyje... :(
Antenka napisał:

On 24 Lip, 02:47, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com>

Now it is too late for that rehab, girl :( <

What a pity! Ćpała, chlała to ma to czego chciała...
Według twojej ideologii nie ma już jej na wieczno¶ć he he

Dokładnie. Wg mojej ideologii. Twoja ideologia nawet nie jest twoja, a
tylko wypalona na siłę żelazem na czole.

--
http://www.youtube.com/watch?v=aM0J81HJTmE

Data: 2011-07-24 04:35:25
Autor: HaMMeR
Amy Winehouse nie żyje... :(
On 23 Lip, 18:58, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
...ale na zawsze pozostanie w moim sercu...

http://www.youtube.com/watch?v=b-I2s5zRbHg

No no.., to oprocz niezwykle pojemnej doopy (przeciez masz wszystkich
Polakow tamze), to teraz pora przyszla na ckliwe w twoim wykonaniu
umieszczanie swych sympatii z sennych marzen, w tak goownianie
malutkim miejscu..?

Amy Winehouse nie żyje... :(