Analitycy DM BZ WBK - kto zna większych kretynów?

Data: 2010-06-17 09:06:13
Autor: Jan Werbiński
Analitycy DM BZ WBK - kto zna większych kretynów?
Analitycy DM BZ WBK w raporcie z 31 maja radzą sprzedawać akcje TP do
czasu, gdy akcje będą notowane pierwszy dzień bez prawa do dywidendy,
czyli 15 czerwca.

Ci sami analitycy DM BZ WBK 16 czerwca zalecają kupowanie TP z ceną docelową 16,50.
http://www.money.pl/gielda/rekomendacje/rekomendacje,1.html

Dobrze, że nie mam konta w WBK, bo strach im coś powierzyć, jak tam takie miernoty pracują.
Manipulacja, bezczelność, czy zwykła głupota?

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-17 01:30:20
Autor: WK
Analitycy DM BZ WBK - kto zna większych kretynów?
Oj, tylko widać jak mało z tego wszystkiego rozumiesz.
Pewnie nie pomyślałeś o względach podatkowych, i zapewne nawet nie
przeczytałeś całego raportu, tylko nagłówek.
Zacytuję:
"- Rozumiemy, że dywidenda 1,5 zł (pierwszy dzień notowania bez prawa
do dywidendy przypada na 15 czerwca 2010) brzmi kusząco, ale nasza
sugestia byłaby taka, by pozbywać się akcji przez następne dwa
tygodnie. Inwestorzy nie zarobią pieniędzy na TP SA przed 15 czerwca,
a po tej dacie istnieje wysokie prawdopodobieństwo kupna  akcji TP SA
taniej - dodali.
- Ostatecznie, przy fundamentach TP SA nadal dalekich od trendu
wzrostowego, spodziewamy się, że cena akcji spółki prawdopodobnie
pozostanie bez zmian do 15 czerwca, co następnie pozwoli na
potencjalne kupno akcji TP taniej - podsumowali."

Dla mnie sytuacja jest jasna, i raport czytelny.

Dobrze, że nie mam konta w WBK, bo strach im coś powierzyć, jak tam takie
miernoty pracują.
Manipulacja, bezczelność, czy zwykła głupota?

Szkoda że takie miernoty to czytają, strach coś napisać.
Manipulacja, bezczelność czy zawiść i głupota?

Data: 2010-06-17 10:52:19
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "WK" <wiktor.koska@gmail.com> napisał w wiadomości news:b9e6ba01-8b99-4711-bc45-3ef1ab2e5374q12g2000yqj.googlegroups.com...
Oj, tylko widać jak mało z tego wszystkiego rozumiesz.
Pewnie nie pomyślałeś o względach podatkowych, i zapewne nawet nie
przeczytałeś całego raportu, tylko nagłówek.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wytłumacz mi względy podatkowe. Na razie to prezentujesz myślenie typowe dla luzerów mających co roku straty na PIT.

Zapłacę 19% od dywidendy, alb o 19% od zysków. Bez różnicy. Na dzień dzisiejszy jestem do przodu. Tepsa spadła mniej niż dywidenda, a w ciągu roku z dużym prawdopodobieństwem wzrośnie co najmniej o 10%. Dla mnie to wystarczy.

-- -- -- -- --
Szkoda że takie miernoty to czytają, strach coś napisać.
Manipulacja, bezczelność czy zawiść i głupota?
-- -- -- -- -- --

Odezwał się "doradca podatkowy".

Data: 2010-06-17 12:25:03
Autor: marfi
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c19e251$0$2585$65785112news.neostrada.pl...
[...]

  Jak to "bez różnicy" ? Podatek od dywidendy płacisz natychmiast, od zysku z ze sprzedaży za 9 miesięcy :)

--
marfi

Data: 2010-06-17 21:25:13
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4c19f804$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Fakt. Cash flow jest lepszy.

Polecam IKE. Tam podatku się nie płaci, albo dopiero po latach.

Data: 2010-06-17 21:36:28
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c19c973$0$2597$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Mam wrażenie, że kompletnie mylisz analityków z osobistymi doradcami inwestycyjnymi.

Data: 2010-06-17 21:39:31
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "skippy" <atunic@nie.ma> napisał w wiadomości news:hvdtg7$2hj$1news.onet.pl...
Mam wrażenie, że kompletnie mylisz analityków z osobistymi doradcami inwestycyjnymi.

Nie tak. Mylą mi się przedstawiciele banku jako instytucji zaufania publicznego, z perfidnymi miernotami bez szkoły.

Data: 2010-06-17 21:50:24
Autor: skippy

Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c1a7a02$0$19163$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Instytucja zaufania publicznego to sąd.
Bank to firma działająca pod kątem maksymalizacji zysku.

Analitycy DM BZ WBK - kto zna większych kretynów?