Analiza 4 produktów osz?dno?ciowych (lokat, kont oszcz.)

Data: 2011-02-12 06:34:19
Autor: Stephen Wyszy
Analiza 4 produktów osz?dno?ciowych (lokat, kont oszcz.)
Maksymalny zysk:
Getin, Lokata codzienna, kwota 1029,92zł, odsetki 12,70zł (pozostałe
lokaty przy tej kwocie 11,70zł)

Optymalny zysk:
Polbank, Konto Mocno Oszczedzające, kwota 1037,37zł, odsetki 12,60zł
+ brak blokady środków na 3 miesiące
- kwota nieco większa

http://i56.tinypic.com/4pxcns.jpg

Mile widziane opinie o analizie. Wg. mnie najbardziej opłacalna jest
obecnie oferta Polbanku, jednak nie wiadomo czy nie pójdzie w dół...

Data: 2011-02-12 08:07:05
Autor: Tomek z Wawy
On 12 Lut, 15:34, Stephen Wyszy <fualle...@gmail.com> wrote:

Mile widziane opinie o analizie.

Gówniana, nic nie wnosząca i wtórna, przeprowadzana na tej grupie w
tygodniu po 20 razy w 13 różnych wątkach.

Data: 2011-02-12 16:25:52
Autor: Rysio
W dniu 2011-02-12 15:34, Stephen Wyszy pisze:
[...]

Zajebiscie oplacalna i te roznice normalnie w szoku jestem. Niewiadomo na co sie zdecydowac.

Data: 2011-02-12 07:38:45
Autor: Stephen Wyszy
On 12 Lut, 16:25, Rysio <onettodzi...@pot.pl> wrote:
> [...]

> obecnie oferta Polbanku, jednak nie wiadomo czy nie pójdzie w dół....

Zajebiscie oplacalna i te roznice normalnie w szoku jestem. Niewiadomo

Jak nie masz nic ciekawego do napisania to lepiej jakbyś milczał.

Data: 2011-02-12 16:57:06
Autor: mx
Analiza 4 produktów osz?dno?ciowych (lokat, kont oszcz.)
Jak nie masz nic ciekawego do napisania to lepiej jakbyś milczał.

A Ty, jak nie potrafisz odsetek od czterech lokat policzyć to po co (w oryginale po jaki h....) wyskakujesz z dennymi "super analizami"?

Data: 2011-02-12 08:05:31
Autor: Stephen Wyszy
On 12 Lut, 16:57, "mx" <@m...@os.pl@> wrote:
>Jak nie masz nic ciekawego do napisania to lepiej jakby milcza .

A Ty, jak nie potrafisz odsetek od czterech lokat policzy to po co (w
oryginale po jaki h....) wyskakujesz z dennymi "super analizami"?

Pokaż gdzie źle policzyłem, mi tam sie wydaje ok.

Data: 2011-02-12 12:49:41
Autor: Krzysiek
On 12 Lut, 17:05, Stephen Wyszy <fualle...@gmail.com> wrote:

Pokaż gdzie źle policzyłem, mi tam sie wydaje ok.
Po przeliczeniu jednej lokaty jest poprawnie, po prostu takie analizy
są tutaj dosyc często:)

Data: 2011-02-12 23:16:04
Autor: Rysio
W dniu 2011-02-12 21:49, Krzysiek pisze:
On 12 Lut, 17:05, Stephen Wyszy<fualle...@gmail.com>  wrote:

Pokaż gdzie źle policzyłem, mi tam sie wydaje ok.
Po przeliczeniu jednej lokaty jest poprawnie, po prostu takie analizy
są tutaj dosyc często:)

Wiekszosc z tych analizatorow pewnie w dupsko kutasa bierze. Cwele zajebane.

Data: 2011-02-12 15:28:57
Autor: Stephen Wyszy
On 12 Lut, 23:16, Rysio <onettodzi...@pot.pl> wrote:

> Po przeliczeniu jednej lokaty jest poprawnie, po prostu takie analizy
> s tutaj dosyc cz sto:)

Wiekszosc z tych analizatorow pewnie w dupsko kutasa bierze. Cwele zajebane.

Nie karmić trolla.

Analiza 4 produktów osz?dno?ciowych (lokat, kont oszcz.)