Analiza FW20

Data: 2009-07-30 20:07:11
Autor: arek_w
Analiza FW20

Użytkownik "Paweł Andziak" <ganda@ganda.pl> napisał w wiadomości news:h4slam$a3d$1mx1.internetia.pl...
Witam,

w ujęciu dziennym FW20 od 14 lipca znajduje się w trendzie wzrostowym, na co wskazuje dodatnia różnica pomiędzy 5-cio a 10-cio okresową wykładniczą średnią kroczącą. Od 27 lipca mieliśmy do czynienia z niewielką korektą z minimum wczoraj na poziomie 2023 punkty (poziom ostatniego silnego oporu z 12 czerwca). Kurs przebił dzisiaj poziom ostatniego lokalnego szczytu (27 lipca) z maksimum na poziomie 2142 punkty, osiągając na zamknięcie sesji 2150 punktów. Przebicie oporu na poziomie 2142 może być sygnałem dalszych wzrostów.

Jeżeli jutrzejsze otwarcie nastąpi powyżej 2160 punktów istnieje spora szansa, że utworzona w ten sposób luka zostanie w trakcie sesji domknięta, co daje możliwość zarobienia tych kilkunastu punktow zajmując krótka pozycję w daytradingu ze stop lossem na poziomie otwarcia plus 4-5 punktów. Jezeli otwarcie nastapi w okolicy 2150 punktów lub nieco poniżej sensownym wydaje się zajęcie pozycji długiej w okolicach 2150 - 2155 punktów ze stop lossem na poziomie 2140-2141 punktów.

Rysunek poglądowy:
http://hq.ganda.pl/fw20u09_20090730.gif

Czy taki rozwój wydarzeń wydaje się prawdopodobny? Proszę o opinie i komentarze.

-- Pozdrawiam
ganda

Jasne, że prawdopodobny.
To jest przykładowa strategia na jutro.
Inna kwestia, to czy będziesz się jej trzymał :)
Pozdrawiam
Arek

Data: 2009-07-30 21:50:55
Autor: Paweł Andziak
Analiza FW20
arek_w pisze:

Jasne, że prawdopodobny.
To jest przykładowa strategia na jutro.
Inna kwestia, to czy będziesz się jej trzymał :)
Pozdrawiam
Arek

Narazie jestem na etapie przygladania sie rynkowi kontraktow terminowych. Jeszcze nie nadszedl czas, zeby sprobowac, ale sadze, ze kiedys to nastapi. Zweryfikuje moja koncepcje jutro na sucho i pozwole sobie co jakis czas podrzucac analizy do dyskusji. Jesli na sucho bedzie to mialo wszystko rece i nogi, to bedzie znak, ze mozna sprobowac sie zmierzyc z wlasna psychika, a to juz bedzie znacznie trudniejsze.

ganda

Analiza FW20