Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Analiza emisji spalin

Analiza emisji spalin

Data: 2019-12-18 11:38:03
Autor: sczygiel
Analiza emisji spalin
W dniu środa, 18 grudnia 2019 01:54:18 UTC-6 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
W sumie żadnych przełomowych wniosków nie wyciągnęli - samochody po Krakowie jeżdżą znacznie nowsze niż wynika z rejestrów, oraz syf leci ze starych diesli.

Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie bym poczytał.


https://smoglab.pl/wreszcie-wiemy-ktore-auta-truja-nas-najbardziej-skrot-raportu/



Tez bym poczytal bo ten raport to stek durnot.

Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

Wrecz na usta mi sie cisnie: Klamstwa fabrykowane za publiczne pieniadze.

Bo wniosek moze i prawdziwy, a tak naprawde tylko zgodny z oczekiwaniami publiki lub wladcow, ale sfabrykowany z jakichs drugich czy trzecich pochodnych.

Data: 2019-12-18 11:51:18
Autor: WS
Analiza emisji spalin
On Wednesday, December 18, 2019 at 8:38:05 PM UTC+1, sczy...@gmail.com wrote:
 
Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

Przeciez jest napisane "Podczas trzech tygodni pomiarów pobranych zostało niemal 104 tys. próbek, z czego ponad 93 tys. udało się połączyć z danymi o pojeździe zapisanymi w CEPIK (ewidencji pojazdów)."

Na podstwaie rocznika / modelu / ... da sie raczej ustalic jaka norme spelnia...

Data: 2019-12-18 11:56:35
Autor: WS
Analiza emisji spalin
Data: 2019-12-18 11:57:22
Autor: sczygiel
Analiza emisji spalin
W dniu środa, 18 grudnia 2019 13:56:38 UTC-6 użytkownik WS napisał:
On Wednesday, December 18, 2019 at 8:51:20 PM UTC+1, WS wrote:
  > > Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny ...

tu jest lepszy opis
http://tnijurl.com/45e48ee3ed19/

albo caly:

https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/wielka-akcja-policji-a-pierwsze-w-polsce-innowacyjne-urz%C4%85dzenia-ju%C5%BC-wy%C5%82apuj%C4%85-auta/ar-AACLNop?li=BBr5MK7&fbclid=IwAR15I5WuItF7Y2ea0FYW5VtGWo41-FgTvRxkvUGTnViIxagZb7NrV7-Au_Q

Ah ok, dzieki, tego nie zauwazylem.

Data: 2019-12-19 06:34:28
Autor: Shrek
Analiza emisji spalin
W dniu 18.12.2019 o 20:56, WS pisze:
On Wednesday, December 18, 2019 at 8:51:20 PM UTC+1, WS wrote:
  
Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny ...

tu jest lepszy opis
http://tnijurl.com/45e48ee3ed19/

A k.... fajne. Jakby tak zdalnie zabierali dowody tym co mają normy _znacząco_ przekroczone.


--
Shrek

Data: 2019-12-18 23:07:29
Autor: wowa
Analiza emisji spalin

Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

Długi czas na Księcia Józefa stał bus i pilnował pokaźnego zestawu czujników. Wygladało jak kamera skierowana na wprost jadacych samochodów i bramka laserowa w poprzek. Po jakimś czasie powiesili tabliczkę "kontrola  spalin" lub podobną.
Wojtek

Data: 2019-12-20 09:28:30
Autor: Tomasz Pyra
Analiza emisji spalin
W dniu 2019-12-18 o 23:07, wowa pisze:

Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

Długi czas na Księcia Józefa stał bus i pilnował pokaźnego zestawu czujników. Wygladało jak kamera skierowana na wprost jadacych samochodów i bramka laserowa w poprzek. Po jakimś czasie powiesili tabliczkę "kontrola  spalin" lub podobną.

Jeśli te dane były zbierane w taki sposób, to mocno obniża ich wiarygodność.

Kierowcy (spodziewając się zapewne kontroli urzędowej, zakończonej ew. mandatem i odebraniem DR) mogli ten odcinek omijać, albo przynajmniej pokonywać rozpędem bez naciskania gazu.



--
Kalkulator mocy, momentu obrotowego i przełożeń skrzyń biegów
Engine power, torque and gear ratios calculator online: http://powertorque.cba.pl

Data: 2019-12-20 22:37:25
Autor: wowa
Analiza emisji spalin
Kierowcy (spodziewając się zapewne kontroli urzędowej, zakończonej ew. mandatem i odebraniem DR) mogli ten odcinek omijać, albo przynajmniej pokonywać rozpędem bez naciskania gazu.

To było zaraz za skrzyżowaniem więc każdy tam musiał deptać, choć delikatnie :)
Wojtek

Data: 2019-12-21 05:59:55
Autor: Budzik
Analiza emisji spalin
Użytkownik wowa wowa3@gazeta.pl ...

Kierowcy (spodziewając się zapewne kontroli urzędowej, zakończonej
ew. mandatem i odebraniem DR) mogli ten odcinek omijać, albo
przynajmniej pokonywać rozpędem bez naciskania gazu.

To było zaraz za skrzyżowaniem więc każdy tam musiał deptać, choć delikatnie :)

Jak ktos wbił się w zieloną fale to nie musiał...


--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.
Wszyscy je widzą." - Konfucjusz

Data: 2019-12-19 12:50:48
Autor: Poldek
Analiza emisji spalin
W dniu 2019-12-18 o 20:38, sczygiel@gmail.com pisze:
W dniu środa, 18 grudnia 2019 01:54:18 UTC-6 użytkownik Tomasz Pyra napisał:
W sumie żadnych przełomowych wniosków nie wyciągnęli - samochody po
Krakowie jeżdżą znacznie nowsze niż wynika z rejestrów, oraz syf leci ze
starych diesli.

Jakby ktoś znalazł pełen raport (a nie tylko opracowanie), to chętnie
bym poczytał.


https://smoglab.pl/wreszcie-wiemy-ktore-auta-truja-nas-najbardziej-skrot-raportu/



Tez bym poczytal bo ten raport to stek durnot.

Jak oni zanalizowali ze TEN konkretny golf ma tylko euro3 i kopci w takim stopniu a ten pasek ma euro5 i kopci mniej?

Lidary z odczytywarkami vinow mieli czy latali z notatnikiem i przenosnym analizatorem spalin i notowali ile kto przejechal kilometrow?

Wrecz na usta mi sie cisnie: Klamstwa fabrykowane za publiczne pieniadze.

Bo wniosek moze i prawdziwy, a tak naprawde tylko zgodny z oczekiwaniami publiki lub wladcow, ale sfabrykowany z jakichs drugich czy trzecich pochodnych.


"Istotne przekroczenia norm w emisji pyłów zaobserwowano dla prywatnych przewoźników (autokarów i busów). Emisja pyłów w przypadku tej grupy pojazdów jest wielokrotnie wyższa niż w przypadku komunikacji miejskiej (KMK). W przypadku pojazdów z normą Euro 5 i Euro 6 przekroczenia norm mogą świadczyć o złym funkcjonowaniu lub usunięciu filtrów DPF odpowiedzialnych w samochodach Diesla za zatrzymywanie emisji cząstek stałych 1."

Analiza emisji spalin

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona