Analiza filmu ze strzalami itp....

Data: 2010-04-22 15:51:26
Autor: Jacek23
Analiza filmu ze strzalami itp....
Tak sie zastanawiam, pojawil sie ten filmik no i nie wiadomo czy manipulowany czy nie...slyszalem ze prokuratura sie nim zainteresowala podobno, ciekawe czy jakis niezalezny i nie stronniczy ekspert dysponujacy odpowiednim sprzetem to sprzwdzi. Chetnie bym wlasnie od takiego eksperta uslyszal czy byl ten filmik manipulowany , dodane strzaly, glosy...... czy nie.
Bo jesli chodzi o prokuratue polska (nie wspominajac o rosyjskiej) to jest stronnicza wg. mnie.

--

jacek23@post.pl  gg: 207344
http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

Data: 2010-04-22 16:52:01
Autor: Jacek23
Analiza filmu ze strzalami itp....
Jeszcze pytan ie male, na youtube jak wiadomo te filmiki sa skompresowane, czy gdzies istnieje mozliwosc sciagniecia na dysk tego filmu nieskompresowanego?

Data: 2010-04-22 16:56:16
Autor: PaPi
[...]

Byles kiedys przy ognisku ? Strzelalo palace sie drewno ?
Czy w tym ognisku byly naboje pistoletowe ?

Bo jesli chodzi o prokuratue polska (nie wspominajac o rosyjskiej) to
jest stronnicza wg. mnie.

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze polska prokuratura jest stronnicza ?

Data: 2010-04-22 17:04:13
Autor: Jacek23
Analiza filmu ze strzalami itp....

Byles kiedys przy ognisku ? Strzelalo palace sie drewno ?
Czy w tym ognisku byly naboje pistoletowe ?

A czy ja mowie ze to byly strzaly z broni palnej? Tak to brzmialo, ale wlasnie dlatego chcialbym uslyszec opinie niestronniczego eksperta.

Na jakiej podstawie twierdzisz, ze polska prokuratura jest stronnicza ?

pomysl dlaczego.

Data: 2010-04-23 14:29:18
Autor: cirrus
Analiza filmu ze strzalami itp....
Uzytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisal w wiadomosci news:4bd0656b$1news.home.net.pl...
[...]

No, dlaczego? Pewnie wiesz, ale nie powiesz?

--
stevep

Data: 2010-04-22 17:00:45
Autor: cirrus
Analiza filmu ze strzalami itp....
Uzytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisal w wiadomosci news:4bd0545b$1news.home.net.pl...
[...]

To znaczy, czyja strone trzyma?

--
stevep

Data: 2010-04-22 17:05:18
Autor: Jacek23
Analiza filmu ze strzalami itp....

To znaczy, czyja strone trzyma?

albo polska albo rosyjska, obie sa stronnicze dlatego chcialbym niestronniczego eksperta.

Data: 2010-04-23 14:28:34
Autor: cirrus
Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości news:4bd065ab$1news.home.net.pl...
To znaczy, czyja strone trzyma?
albo polska albo rosyjska, obie sa stronnicze dlatego chcialbym niestronniczego eksperta.

Proponuje Macierewicza. ;)

--
stevep

Data: 2010-04-22 18:26:37
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
> strzaly, glosy...... czy  nie.
> Bo jesli chodzi o prokuratue polska (nie wspominajac o rosyjskiej) to

rosyjska?

Analiza filmu ze strzalami itp....